لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد 3 و ایرپاد پرو 2 مجهز به سنسور تشخیص نور خواهد بود

ایرپاد 3 و ایرپاد پرو 2 مجهز به سنسور تشخیص نور خواهد بود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در طراحی و ساخت ایرپاد 3 یا ایرپاد پرو 2 از یک سنسور تشخیص نور محیط استفاده کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط خبرگزاری دیجی تایمز و برخی از وب سایت‌های خبر دیگر شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید ایرپاد 3 یا ایرپاد پرو 2 از این سنسور به منظور ارائه یک قابلیت مربوط به حفظ سلامتی کاربران استفاده کند.

این خبرگزاری اعلام کرده که نسل بعدی ایرپاد که مجهز به این سنسور بوده قرار است در 1 تا 2 سال آینده آماده عرضه به بازار شود. قطعات جدید مربوط به این قابلیت جدید نیز قرار است توسط کارخانه‌های ویتنامی تولید و ساخته شود.

دیجی تایمز به صورت مستقیم و تائید شده اطلاعاتی در مورد نحوه کارکرد این قابلیت در ایرپاد 3 ارائه نداده است. با این حال در این گزارش احتمال‌هایی از ارائه یک قابلیت مربوط به حوزه سلامت مطرح شده است. بر اساس این ادعا، شرکت اپل با ارائه این قابلیت به ایرپاد این امکان را می‌دهد تا در محیط‌های دارای نور کم، سطح صدای در حال پخش را کاهش دهد تا به گوش کاربران در زمان شنیدن محتوای صوتی در شب آسیب نرسد.

با این حال برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه این سنسور در ایرپاد 3 تصمیم دارد سیستم هپتیک تاچ را از این گوش‌ها حذف کند. ایرپاد می‌تواند با سنسور تشخیص نور به طور کامل رابط‌های کاربری مشابه با هپتیک تاچ را تشخیص دهد و امکان دقیقی برای شناسایی درخواست‌های کاربر را فراهم کند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد تلاش اپل برای تعبیه قابلیت‌های سلامتی در سری محصولات ایرپاد منتشر شده بود. برخی از این گزارش‌ها حاکی از آن بودند که ایرپاد 3 یا ایرپاد پرو 2 مجهز به سیستم تشخیص ضربان قلب هستند. با این حال شرکت اپل تا به امروز هیچ یک از این گزارش‌های را به صورت دقیق تائید نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373