لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس لایو مداوم در حال قطع شدن است

ایکس باکس لایو مداوم در حال قطع شدن است

گزارش‌های متعدد کاربران حاکی از آن است که سرویس ایکس باکس لایو در طول شبانه روز گذشته با اختلال‌های زیادی مواجه بوده است.

این گزارش‌ها نشان می‌دهد که دسترسی به ایکس باکس لایو از روز گذشته ساعت 3.15 بعد از ظهر به‌وقت شرق آمریکا با مشکلات زیادی مواجه بوده است و هنوز این مشکلات برطرف نشده است. ایکس باکس لایو به صورت مداوم از سرویس خارج می‌شود و دوباره آماده ارائه خدمات به کاربران می‌شود. با توجه به این مسئله بسیاری از کاربران برای اجرای بازی‌های آنلاین یا حتی برقراری ارتباط با دوستان خود از طریق این سرویس با مشکل مواجه شده‌اند و نمی‌توانند به صورت عادی امکان اجرای بازی‌ها را در این سرویس داشته باشند.

برخی دیگر از کاربران نیز ادعا کرده‌اند که این مشکل به صورت مشخص به ایکس باکس لایو محدود نبوده است و بسیاری از سرویس‌های آنلاین شرکت مایکروسافت در طول شبانه روز گذشته با اختلال مواجه شده‌اند و کاربران نمی‌توانند امکان استفاده بهینه از خدمات مایکروسافت را داشته باشند. این اختلال‌ها شامل عدم پشتیبانی درست از سرویس آفیس 365 و دریافت آپدیت‌های ویندوز 10 نیز می‌شود. برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کرده‌اند که این مشکل حتی در دانلود و نصب اپلیکیشن‌های ارائه شده در سرویس مایکروسافت استور نیز دیده شده است.

شرکت مایکروسافت در حال حاضر از طریق حساب رسمی توییتر خود آگاهی خود را از این مشکل اعلام کرده است. با این حال هیچ زمان دقیقی برای برطرف کردن آن ارائه نداده است. مایکروسافت اعلام کرده که سرورهای ارائه دهنده خدمات آنلاینش با مشکلات خاصی همراه شده است و به زودی آن‌ها را برطرف می‌کند. گفتنی است که در حال حاضر طولانی‌ترین قطعی که در طول شبانه روز گذشته اتفاق افتاده برای مدت دو ساعت برای کاربران آمریکایی بوده است.

این مشکل در سراسر دنیا نیز ایجاد شده و به صورت مداوم در حال گردش در میان مناطق مختلف جغرافیایی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373