لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی ایرپاد جایزه بهترین تبلیغ را دریافت کرد

ویدیوی تبلیغاتی ایرپاد جایزه بهترین تبلیغ را دریافت کرد

شرکت اپل اخیراً جایزه بهترین و نوآورانه‌ترین تبلیغ را از نود و نهمین جشنواره ADC به خاطر ساخت و انتشار ویدیوی تبلیغاتی ایرپاد نسل 2 دریافت کرده است.

انجمن ADC که نام آن مخفف «Art director’s Club» است دو جایزه مکعب طلایی را به شرکت اپل به خاطر ساخت این ویدیوی تبلیغاتی ارائه داده است.

این ویدیوی تبلیغاتی در ژوئن سال 2019 و برای معرفی ایرپاد نسل 2 همراه با قابلیت شارژ بی‌سیم آماده عرضه‌شده بود و حالا به عنوان بهترین تبلیغ نوآورانه از طرف انجمن کارگردانان هنری معرفی شده است. این انجمن اعلام کرده که به خاطر استفاده از موسیقی مناسب از ژانر جاز در کنار تصاویر پرش کاربر ایرپاد که همخوانی دقیقی میان تصویر و صدای آن وجود دارد این جایزه را به شرکت اپل ارائه داده است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

این تبلیغ طی همکاری شرکت اپل با لابراتوار رسانه‌ای TBWA ساخته شده بود که به یکی از بهترین تبلیغات دنیا در سال 2019 تبدیل ‌شده است. شرکت اپل این تبلیغ را از طریق بستر اینترنت و دیگر بسترهای رسانه‌ای آماده انتشار کرده بود که حالا مشخص شده که بیشترین بازخورد را میان کاربران مختلف داشته است.

علاوه بر این دو جایزه مکعب طلایی شرکت اپل دو جایزه دیگر نیز از این انجمن دریافت کرده است که شامل یک مکعب نقره‌ای برای ساخت تبلیغ ایرپاد پرو در اپل استورها و یک مکعب برنز به خاطر تبلیغ ویدیویی سریال The Morning show می‌شوند.

شرکت اپل همیشه از نوآورانه‌ترین ایده‌ها برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند و این مسئله در ویدیوی های تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل جوایز مختلفی به خاطر این ویدیوهای تبلیغاتی به شرکت اپل تعلق می‌گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373