لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید آی او اس از اجرای اپلیکیشن‌ها جلوگیری می‌کند

باگ جدید آی او اس از اجرای اپلیکیشن‌ها جلوگیری می‌کند

 گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران آیفون و آیپد حاکی از آن است که یک باگ جدید در سیستم‌عامل این محصولات پیدا شده است که از اجرای اپلیکیشن‌ها به صورت درست و کاربردی جلوگیری می‌کند.

بر اساس این اطلاعات، کاربران در زمان اجرای اپلیکیشن‌ها در آیفون و آیپد با پیامی مبنی بر This app is no longer shared with you, to use it, you must buy it from the app store مواجه می‌شوند. این پیام که به نظر می‌رسد یک نوع باگ باشد، به کاربران هشدار می‌دهد تا از طریق اپ استور اقدام به خرید اپلیکیشن یاد شده کنند.

بسیاری از کاربرانی که نسخه‌های جدید سیستم‌عامل آی او اس را دانلود و نصب‌ کرده‌اند این مسئله را تائید کرده‌اند. بر این اساس کاربران امکان اجرای اپلیکیشن‌هایی که از اپ استور دانلود شده‌اند را ندارند.

این باگ به طور مشخص در آی او اس 13.4.1 و آی او اس 13.5 و آیپد او اس های مشابه همین نسخه‌ها ایجاد شده است و تعداد زیادی از کاربران گزارش وجود این مشکل را در طول چند روز گذشته از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر Reddit و توییتر را داده‌اند.

کاربران اعلام کرده‌اند که این مشکل برای بسیاری از اپلیکیشن‌های پراستفاده ایجاد شده است. این اپلیکیشن‌های پراستفاده شامل اپلیکیشن‌های رسمی واتساپ، توییتر، فیس بوک، تیک تاک، LastPass و دیگر اپلیکیشن‌های کاربردی و ضروری می‌شوند.

اپل هنوز به صورت رسمی هیچ واکنشی به این مشکل نداده است. با این حال مشخص شده است که کاربران با پاک کردن کامل اپلیکیشن و نصب دوباره آن به احتمال زیاد امکان استفاده دوباره از اپلیکیشن یاد شده را دارند. گفتنی است که پاک کردن و نصب دوباره اپلیکیشن ممکن است باعث شود تا تمامی اطلاعات آن پاک شده و کاربران باید دوباره اطلاعات اکانت خود را وارد کنند. این مسئله برای اپلیکیشن‌هایی نظیر واتساپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و کاربران در صورت بروز این مشکل باید مراقبت بیشتری از اطلاعات خود و تهیه بکاپ از آن داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420