لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

الکترونیک آرتس سورس کد دو بازی Command and Conquer را آزاد کرد

الکترونیک آرتس سورس کد دو بازی Command and Conquer را آزاد کرد

شرکت الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا سورس کد دو زیر مجموعه از بازی‌های Command and Conquer را به صورت عمومی آزاد کند و آن‌ها را به تمامی افراد ارائه دهد.

این دو بازی شامل Command and Conquer: Tiberian Dawn و Command and Conquer: Red Alert می‌شوند که قرار است از مجموعه این بازی‌های استراتژیک به صورت آزادانه آماده عرضه به کاربران شوند.

کاربران و توسعه دهندگان می‌توانند این سورس کدها را برای تغییرات اعمال شده در بازی‌ها دریافت کرده و نسخه شخصی سازی شده خود را از طریق آن درست کنند. این مسئله باعث می‌شود تا نسخه‌های بعدی این دو بازی استراتژیک از طرف توسعه دهندگان متفرقه آماده عرضه شود و کاربران بتوانند به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات مربوط به عرضه شدن این بازی‌ها به صورت آزاد در وبلاگ رسمی این بازی‌ها مشخص شده است و الکترونیک آرتس اعلام کرده که با این کار تصمیم دارد تا تمایل کاربران به اجرای این دو بازی را افزایش دهد.

دو بازی یاد شده از سری Command and Conquer شامل کلاسیک‌ترین و قدیمی‌ترین بازی‌های استراتژیک می‌شوند که بسیاری از کاربران در سال‌های گذشته طرفدار آن بوده‌اند.

با توجه به این موضوع در آینده نزدیک نسخه‌های مود و شخصی سازی شده این بازی به همراه نقشه‌های جدید نیز آماده عرضه به تمامی کاربران خواهند شد و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم آن‌ها را از سرورهای ارائه شده توسط توسعه دهندگان دریافت کنند و از آن‌ها برای کارهای مختلف استفاده کنند.

گفتنی است که نسخه اورجینال این بازی‌ها از همین حالا در سرویس استیم آماده عرضه شده است و کاربران برای دسترسی به آن می‌توانند اقدام به خرید گیفت کارت استیم والت کرده و پس از آن اقدام به دانلود و نصب بازی‌های یاد شده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420