لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پنجمین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.5 را آماده عرضه کرد

اپل پنجمین بتای مک او اس کاتالینا 10.15.5 را آماده عرضه کرد

شرکت اپل از جند ساعت پیش به صورت رسمی فرایند آماده سازی و عرضه بتای پنجم مک او اس کاتالینا 10.15.5 را آغاز کرده است و این نسخه را برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی آماده عرضه کرده است.

کاربران عادی می‌توانند با عضویت در وب سایت تست کنندگان محصولات شرکت اپل اقدام به دانلود و نصب این نسخه روی کامپیوترهای مک پشتیبانی شده کرده و از آن طریق از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنند.

همچنین توسعه دهندگانی که اکانت اختصاصی شرکت اپل را دریافت این نسخه به همراه کیت مخصوص توسعه اپلیکیشن‌های مختلف کنند.

در این نسخه قابلیت‌های جدیدی نظیر بهینه سازی سیستم محدود سازی ارتباطات از طریق اسکرین تایم، بهبود عملکرد قابلیت اشتراک گذاری فولدرها از طریق آیکلاود و پخش هم‌زمان متن موسیقی‌های در حال پخش در اپل موزیک اضافه شده است.

مک او اس کاتالینا همچنین یک امکان دیگر نیز دارد که با عنوان Battery Health Management به کاربران ارائه شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا سلامت باتری دستگاه‌های مک بوک خود را در هر لحظه ببینند. این قابلیت تا پیش از این برای آیپد و آیفون ارائه شده بود و حالا برای کامپیوترهای مک نیز ارائه شده است تا از آن طریق کاربران امکانات بهتری برای مدیریت دستگاه‌های مختلف داشته باشند و بتوانند به صورت مستقیم توانایی باتری مک بوک خود را شناسایی کنند.

مک او اس کاتالینا همچنین امکان مدیریت داده‌ها از طریق درایوهای Raid شده را نیز به کاربران می‌دهد و کاربران برای مدیریت فایل‌ها نیازی به نرم افزارهای جانبی دیگر ندارند و می‌توانند از طریق فایندر قابل‌های این درایوها را مدیریت کنند.

گفتنی است که شرکت اپل این نسخه‌ها را به صورت بتا آماده عرضه کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا نسخه نهایی آن را آماده عرضه کند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آن منتظر باقی بمانند و فعلاً اقدام به دانلود و نصب این نسخه بتا نکنند. نسخه‌های بتا دارای باگ‌های شناخته شده‌ای هستند که تجربه کاربری را با اختلال‌های بسیار زیاد مواجه می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420