لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

41.5 میلیون نفر از پلی استیشن پلاس استفاده می‌کنند

41.5 میلیون نفر از پلی استیشن پلاس استفاده می‌کنند

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که سرویس PlayStation Now در حال حاضر نزدیک به 2.2 میلیون نفر کاربر و مشترک دارد که امکان دسترسی به بازی‌ها را از طریق پردازش ابری در اختیار دارند.

سونی همچنین اعلام کرده که سرویس پلی استیشن پلاس رشد قابل توجهی داشته و حالا بیش از 41.5 میلیون نفر در آن عضو هستند. این میزان در پایان ماه مارس سال 2020 میلادی 5 میلیون نفر رشد داشته است و حالا پلی استیشن پلاس یکی از سرویس‌های اصلی سونی برای ارائه بازی‌ها به حساب میاید که به کاربران امکانات ویژه‌ای را برای اجرای بازی‌ها در کنسول‌های پلی استیشن ارائه می‌دهد.

کاربران PlayStation Now در طول یک سال گذشته دو برابر شده‌اند و شرکت سونی بیش از یک میلیون کاربر جدید را برای تست قابلیت‌های سیستم پردازش ابری خود در طول یک سال گذشته جذب کرده است. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق پردازش ابری امکان تبدیل کنسول به سرورها را داشته باشند و بازی‌ها را در دستگاه‌های دیگر اجرا کنند.

این سرویس با قیمت 9.99 دلار به صورت ماهانه یا با قیمت 59.99 دلار به صورت سالانه آماده عرضه به کاربران شده است. سونی این قابلیت را نزدیک به 5 سال پیش رونمایی کرد؛ اما رشد آن بسیار کند و آرام بوده و در طول این سال‌ها شرکت سونی توجه زیادی به آن نکرده بود.

این در حالی است که رقیب اصلی PlayStation Now در اکوسیستم مایکروسافت با عنوان Xbox Game Pass امکانات ویژه و بهینه‌تری را برای اجرای بازی‌ها به کاربران ارائه داده و در حال حاضر نزدیک به 10 میلیون مشترک فعال به صورت ماهانه دارد. جالب اینجا است که سرویس Xbox Game Pass در سال 2017 آماده عرضه شده و از آن زمان تاکنون امکانات بسیار بیشتری را به کاربران ارائه داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373