لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد استودیو امسال در ویتنام تولید خواهد شد

ایرپاد استودیو امسال در ویتنام تولید خواهد شد

شایعات در مورد ایرپاد استودیو در حال افزایش است و حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل این محصول را در کشور ویتنام و در اواسط سال 2020 میلادی تولید و آماده عرضه می‌کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری The Information شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی ایرپاد استودیو را با همکاری دو شرکت Goertek و Luxshare آماده عرضه به بازار کند. این خبرگزاری اعلام کرده که شرکت اپل این محصول را در بازه زمانی ژوئن تا جولای آماده عرضه می‌کند. بر این اساس ایرپاد استودیو نهایتاً تا دو ماه دیگر آماده عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند.

شایعات منتشر شده در مورد ایرپاد استودیو حاکی از آن است که این محصول قرار است با طراحی مشابه با هدفون بیتس استودیو 3 آماده ساخت و تولید شود. اپل در تلاش است تا سیستم حذف نویز اکتیو که تا پیش از این در ایرپاد پرو آماده عرضه شده بود را در این محصول جدید نیز ارائه دهد و ایرپاد استودیو مجهز به تمامی قابلیت‌ها و توانایی‌های ایرپاد پرو با امکاناتی مشابه و سازگار با کاربری علاقه‌مندان به موسیقی خواهد شد.

برخی از منابع بر این ادعا هستند که ایرپاد استودیو مجهز به طراحی ویژه برای خم شدن است و امکان قرار دادن آن در کیف‌های ویژه و منحصر به فرد را خواهد داشت. برخی از منابع خبری نیز اعلام کرده‌اند که بخش‌های مختلف ایرپاد استودیو به صورت مگنتی به یک دیگر متصل شده‌اند و در صورت تمایل کاربران امکان جداسازی را دارند.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان WWDC 2020 که به صورت مجازی برگزار می‌شود از ایرپاد استودیو نیز رونمایی کند و پس از آن این محصول را آماده عرضه به بازار جهانی کند. این منابع بر این ادعا هستند که ایرپاد استودیو با قیمت 349 دلار آماده عرضه به بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420