لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید PES 2020 از تمامی تیم‌های ملی پشتیبانی می‌کند

آپدیت جدید PES 2020 از تمامی تیم‌های ملی پشتیبانی می‌کند

 توسعه دهندگان بازی PES 2020 که از امسال به eFootball PES 2020 تغییر ناک داده تصمیم به انتشار یک آپدیت جدید برای ماه آینده دارند.

این آپدیت PES 2020 که در ماه ژوئن آماده عرضه می‌شود، قرار بود در ماه آوریل در اختیار کاربران قرار گیرد، با این حال شرکت کونامی به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانست آن را در زمان تعیین شده آماده عرضه کند. بر این اساس آپدیت جدید این بازی فوتبالی قرار است در ماه ژوئن آماده عرضه شود.

در این آپدیت جدید که به صورت یک محتوای قابل دانلود از طریق کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی آماده عرضه می‌شود، کاربران می‌توانند به تمامی تیم‌های ملی در سراسر جهان دسترسی داشته باشند و از آن طریق تجربه‌ای بهتر برای اجرای بازی‌های ملی داشته باشند.

علاوه بر این بازی‌های UEFA 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه آوریل به تعویق افتاده است، حالا در PES 2020 آماده عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند این جام بین‌المللی را به صورت مجازی و از طریق بازی یاد شده اجرا کنند. شرکت کونامی تا پیش از این برای توسعه PES 2020 با یوفا قرار داد ویژه‌ای را تنظیم کرده بود که طی آن انحصار عرضه بازی‌های یورو 2020 را به کونامی عرضه می‌کرد.

اما حالا به خاطر شیوع ویروس کرونا این تورنمنت برگزار نشده است و قرار است به صورت مجازی از طریق PES 2020 در اختیار کاربران قرار گیرد.

گفتنی است که تا پیش از این شرکت الکترونیک آرتس نیز به عنوان رقیب اصلی کونامی در زمینه عرضه بازی‌های فوتبالی اقدام به انتشار لیگ برتر آمریکا به صورت مجازی در پلتفرم خود کرده بود و حالا قرار است لیگ برتر اروپا توسط PES 2020 آماده عرضه به کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420