لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند تولید هوم پاد نسل 2 آغاز شد

فرایند تولید هوم پاد نسل 2 آغاز شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا هوم پاد نسل 2 را به زودی آماده عرضه به بازار کند و به همین خاطر فرایند تولید این اسپیکر هوشمند را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل از همین حالا فرایند تولید انبوه هوم پاد نسل 2 را آغاز کرده است. اپل همچنین از طریق ارائه پیشنهادهای ویژه در حال فروش تمامی هوم پادهای نسل 1 خود در انبار است. بر این اساس گزارش یاد شده حاکی از آن است که شرکت اپل به کارکنان خود پیشنهاد 50 درصد تخفیف را برای خرید هوم پاد را ارائه داده است و هر یک از کارکنان شرکت اپل می‌توانند تا 10 هوم پاد را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند.

هوم پاد از همین حالا در وب سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل در آمریکا تمام شده است و این شرکت دیگر این محصول را برای فروش مستقیم موجود ندارد. با این حال انبار عامل‌های فروش شرکت اپل نظیر فروشگاه Best Buy هنوز تعداد زیادی از هوم پاد نسل 1 را موجود دارند که شرکت اپل با همکاری این فروشگاه‌ها در حال فروش تمامی این محصولات است.

با توجه به این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل در حال آماده سازی بازار برای فروش هوم پاد نسل 2 است و به زودی این محصول را آماده عرضه به بازار می‌کند. بر اساس پیش بینی‌های منتشر شده در بلومبرگ، شرکت اپل نهایتاً تا نیمه دوم سال 2020 میلادی از هوم پاد نسل 2 رونمایی کرده و آن را آماده عرضه به بازار می‌کند.

هوم پاد نسل 1 یکی از شکست‌های بزرگ شرکت اپل در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و هوشمند بوده است و احتمالاً اپل تصمیم دارد تا با فروش و عرضه نسل دوم این محصول با قیمت پایین تر مشکلات ایجاد شده برای فروش این محصول را به پایان برساند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت اپل در نیمه دوم سال 2020 میلادی از هوم پاد نسل 2 رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420