لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اف بی آی بدون کمک اپل قفل آیفون را باز می‌کند

اف بی آی بدون کمک اپل قفل آیفون را باز می‌کند

منابع رسمی اف بی آی به تازگی اعلام کرده‌اند که موفق به باز کردن قفل آیفون مجرمین شده‌اند و این کار را بدون نیاز به همکاری شرکت اپل انجام داده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری CNN اف بی آی توانسته قفل آیفون مجرمین مربوط به حملات تروریستی سال گذشته را بدون نیاز به همکاری شرکت اپل باز کرده است. در ماه‌های پایانی سال 2019 و ماه‌های ابتدایی سال 2020 اف بی آی یک متهم به حملات تروریستی را دستگیر کرد و طی بازجویی‌هایش اقدام به پیدا کردن تلفن هوشمند او کرد. اف بی آی درخواست بازگشایی این تلفن هوشمند را به اپل داد؛ با این حال شرکت اپل این درخواست را بی‌پاسخ گذاشت که با واکنش‌های تند مقامات دولتی، حتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مواجه شد.

اپل در آن زمان اطلاعات مربوط به حساب آیکلاود این فرد مظنون را به اف بی آی تحویل داده بود، اما این شرکت مطابق همیشه اعلام کرده بود که هیچ کمکی در زمینه باز کردن قفل آیفون نمی‌کند. اپل همچنین پس از این مسئله بیانیه‌ای را منتشر کرد . طی آن اعلام کرد که همیشه همکاری‌های لازم را با مقامات دولتی انجام می‌دهد، اما این شرکت هرگز در زمینه توسعه بک دورها و ساخت راه‌های مربوط به شکستن قفل آیفون به هیچ سازمانی کمک نخواهد کرد؛ چرا که این مسئله باعث نقض امنیت تلفن‌های هوشمند آیفون می‌شود.

اف بی آی هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات و روش بازگشایی قفل آیفون مظنون ارائه نداده است و هنوز معلوم نیست که اف بی آی چگونه این کار را انجام داده است. با این حال بررسی‌ها و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که موسسه Zerodium اطلاعاتی مربوط به یک حفره امنیتی ناشناخته آی او اس را به اف بی آی فروخته باشد. این موسسه در زمینه پیدا کردن حفره‌های امنیتی فعالیت می‌کند که حالا احتمالاً امکاناتی را به اف بی آی فروخته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420