لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه گلدن مستر آی او اس 13.5 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

نسخه گلدن مستر آی او اس 13.5 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش نسخه گلدن مستر آی او اس 13.5 و آیپد او اس 13.5 را برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

در این نسخه شرکت اپل امکانات جدیدی نظیر API نوتیفیکیشن‌ها، Face ID Mask و دیگر قابلیت‌ها را به توسعه دهندگان ارائه داده است.

این نسخه جدید یک هفته پس از چهارمین بتای آی او اس 13.5 آماده عرضه شده است. در این نسخه امکان پشتیبانی اپلیکیشن‌های مختلف از ترکپد مجیک کیبورد آیپد پرو نسل 4 نیز به آیپد او اس اضافه شده است و توسعه دهندگان می‌توانند از طریق آن اقدام به ساخت نسخه‌های جدید اپلیکیشن‌های خود با پشتیبانی از این ابزار حرکتی و کنترلی کنند.

نسخه گلدن مستر در حقیقت پایانی‌ترین نسخه بتایی است که شرکت اپل برای توسعه دهندگان آماده عرضه می‌کند و پس از آن اقدام به عرضه نسخه نهایی آی او اس 13.5 و آیپد او اس 13.5 برای کاربران می‌کند.

این نسخه جدید همچنین API مربوط به سیستم تشخیص بیماری کووید 19 را در خود دارد. این API طی پروژه‌ای مشترک میان شرکت اپل و گوگل توسعه داده شده است که به توسعه دهندگان تائید شده و سازمان‌های دولتی و بهداشتی معتبر امکان تشخیص بیماری کووید 19 و احتمال ابتلای افراد را به کاربران می‌دهد. این قابلیت قرار است از آی او اس 13.5 آماده عرضه به تمامی کاربران شو و پس از آن اپلیکیشن‌های مربوط به تشخیص آن برای کاربران آماده عرضه می‌شود.

گفتنی است که شرکت اپل اعلام کرده که این API را به صورت موقت ارائه می‌دهد و پس از پایان یافتن بحران کرونا دیگر این API را به توسعه دهندگان ارائه نمی‌دهد. دلیل این مسئله نگرانی‌های شرکت اپل از احتمال نقض حریم خصوصی کاربران از طریق اپلیکیشن‌های تشخیصی است و به همین دلیل پس از شیوع کرونا اقدام به توقف توسعه و پشتیبانی از API یاد شده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373