لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش ویژه اپیک گیم برای مدت یک ماه آغاز شد

فروش ویژه اپیک گیم برای مدت یک ماه آغاز شد

شرکت اپیک گیم به تازگی فروش ویژه‌ای را برای مدت زمان یک ماه راه اندازی کرده است و طی آن تعداد زیادی از بازی‌ها را با قیمت‌های استثنایی آماده عرضه کرده است. برخی از بازی‌های ارائه شده در این سرویس نزدیک به ۷۵ درصد تخفیف خورده‌اند.

این فروش ویژه در حال حاضر فقط برای کاربران آمریکایی سرویس اپیک گیم آماده عرضه شده است. بنابراین کاربرانی که تمایل به اجرا و استفاده از این تخفیف‌های ویژه دارند باید اکانت و آی‌پی دستگاه خود را به آمریکا تغییر دهند تا بتوانند بازی‌ها را با تخفیف‌های ویژه دریافت کنند.

این تخفیف ویژه از ۱۴ ماه مه آغاز شده تا قرار است تا ۱۱ ژوئن نیز ادامه داشته باشد. بر این اساس کاربران می‌توانند تا مدت زمان یاد شده در این فروش ویژه شرکت کنند و بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

گفتنی است که رایگان شدن بازی GTA V نیز در حقیقت بخشی از این فروش ویژه و استثنایی است. کاربران می‌توانند در این فروش ویژه بسیاری از بازی‌ها Red Dead Redemption 2 و Borederlands 3 را با قیمت‌های کاملاً استثنایی خریداری کنند.

ا\یک گیم در تلاش است تا در این فروش ویژه بسیاری از بازی‌های پرطرفدار را آماده عرضه کند. بر این اساس بازی‌هایی نظیر فارکرای ۵ و ‌Assassin’s Creed Origins نیز در این فروش ویژه با ۷۵ درصد قیمت ارزان‌تر آماده عرضه شده‌اند.

گفتنی است که این فروش ویژه با عنوان Mega Sale در وب سایت و نرم افزار رسمی اپیک گیم قابل شناسایی است و کاربران می‌توانند در آن تخفیف‌های ارائه شده برای بازی‌های مختلف را مشاهده کنند.

بر این اساس به کاربران پیشنهاد می‌شود تا هر چه سریع‌تر و بدون اینکه فرصت را از دست بدهند اقدام به دانلود و نصب بازی‌های مورد علاقه خود در سرویس اپیک گیم کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420