لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورها با دستورالعمل‌های ویژه بازگشایی خواهند شد

اپل استورها با دستورالعمل‌های ویژه بازگشایی خواهند شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا فروشگاه‌های فیزیکی خود در سراسر جهان را به صورت تدریجی بازگشایی کند و حالا مشخص شده که این بازگشایی با دستورالعمل‌های ویژه اجرا خواهد شد.

Deidre O’Brien سرپرست بخش منابع انسانی شرکت اپل به تازگی یک نامه‌ای را منتشر کرده است و طی آن اعلام کرده که بیش از ۱۰۰ فروشگاه فیزیکی به صورت تدریجی در روزهای آینده بازگشایی می‌شوند.

در این نامه به این مسئله اشاره شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا با دستورالعمل‌هایی ویژه این فروشگاه‌ها را بازگشایی کند. بر أساس این دستورالعمل‌هاتمامی کارکنان باید در زمان حضور در اپل استورها از پوشش‌های صورت استفاده کنند و مشتریان نیز پیش از ورود به این فروشگاه‌ها باید مجهز به ابزارهای محافظتی شوند.

طی این دستورالعمل تمامی اپل استورهای بازگشایی شده موظف شده‌اند تا در زمان فعالیت خود در بخش ورودی به مشتریان ابزارهای محافظتی برای پوشش صورت را ارائه دهند. همچنین تمامی افراد پیش از ورود به اپل استورها، شامل مشتریان و کارکنان باید تست دمای بدن و تب بدهند و مشخص شود که آیا به بیماری‌های مشابه با کووید ۱۹ مبتلا هستند یا خیر.

مشتریانی که وارد اپل استورها می‌شوند نیز باید فاصله لازم را با کارکنان رعایت کنند. بر أساس گفته‌های Deidre O’Brien تمامی اپل استورها موظف شده‌اند تا امکانات لازم برای حفظ فاصله اجتماعی میان کارکنان و مشتریان را فراهم کنند.

مدیر منابع انسانسی اپل اعلام کرده که این شرکت تصمیم دارد تا تمهیداتی جدید را برای کاهش میزان مراجعه کنندگان به اپل استورها فراهم کند. بر این اساس بسیاری از خدمات لازم به صورت آنلاین و از راه دور انجام خواهد شد و شرکت اپل تمهیدانی را برای عرضه محصولات خود به صورت اینترنتی در اکثر نقاط جهان فراهم کرده است.

اپل استورهای سراسر جهان قرار است به صورت تدریجی و تا ماه جولای سال جاری میلادی آماده کار به صورت عادی شوند و فعالیت خود را همانند سال گذشته از سر بگیرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420