لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ضرر ۹۰ درصدی کرونا به سوددهی تولیدکنندگان آیفون

ضرر ۹۰ درصدی کرونا به سوددهی تولیدکنندگان آیفون

 گزارش‌های مالی منتشر شده از طرف شرکت فاکس کان حاکی از آن است که شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی باعث کاهش ۹۰ درصدی سود این شرکت شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی‌های اجباری باعث شده تا فاکس کان نزدیک به ۹۰ درصد از سوددهی خود را از دست بدهد. این کارخانه به عنوان مهم ترین شرکت تولیدکننده انبوه تلفن‌های هوشمند آیفون به حساب می‌آید که حالا به خاطر شیوع ویروس کرونا با ضرر چند میلیون دلاری مواجه شده است.

رویترز در ادامه گزارش خود اعلام کرده که شیوع کرونا باعث شده تا سطح درخواست برای تولید محصولات کاهش پیدا کند. از طرف دیگر، فاکس کان مجبور به تعطیل کردن کارخانه‌های خود در بسیاری از نقاط جهان شده است و به همین دلیل این شرکت با ضررهای جبران‌ناپذیر مواجه شده است.

بر اساس گزارشی که مدیران فاکس کان ارائه داده‌اند، این کارخانه نزدیک به ۷۰.۲۵ میلیلیون دلار، معادل ۲.۱ میلیارد دلار تایوان در بازه ژانویه تا مارس ۲۰۲۰ سوددهی داشته است. این در حالی است که فاکس کان در بازه زمانی مشابه در سال گذشته نزدیک به چهار برابر این میزان درآمد داشت. پیش‌بینی‌های سال گذشته در مورد میزان سوددهی فاکس کان در بازه زمانی یاد شده برابر ۸.۸۸ میلیارد دلار تایوان بود که توسط ۱۴ تحلیلگر اقتصادی نیز تایید شده بود.

از طرف دیگر، شرکت اپل مهم‌ترین مشتری فاکس کان برای تولید انبوه تلفن‌های هوشمند است که در بازه زمانی یاد شده کمتر از ۵۰۰ آیفون را به صورت روزانه در سراسر جهان فروخته است.

کاهش سطح تقاضا برای خرید این محصولات در کنار عدم تمایل مشتریان بزرگ فاکس کان برای تولید انبوه محصولات باعث شده تا این شرکت در بازه زمانی یاد شده با مشکلات ویژه ای مواجه شود و در نهایت مجبور به تحمل ضررهای چند میلیون دلاری شود.

با وجود این مسئله بسیاری از گزارش‌های تحلیلی حاکی از آن است که پایان یافتن دوره شیوع کرونا باعث می‌شود تا این کارخانه برای بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرد و بتواند برای بار دیگر به سوددهی منطقی خود بازگردد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420