لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یوبی سافت از اپل و گوگل به خاطر انتشار یک بازی شکایت کرد

یوبی سافت از اپل و گوگل به خاطر انتشار یک بازی  شکایت کرد

 شرکت یوبی سافت به تازگی پرونده‌ای قانونی را علیه اپل و گوگل باز کرده و این دو شرکت را به فروش غیرقانونی بازی‌های ویدیویی «ripoff» متهم کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ شرکت یوبی سافت اعلام کرده که اپل و گوگل با انتشار بازی Area F2 ایده پردازی و نوآوری‌های توسعه‌دهندگانش را زیر پا گذاشته است. بر اساس ادعایی که یوبی سافت در دادگاه فدرال لوس آنجلس مطرح کرده، بازی یاد شده یک نسخه Rippoff از بازی Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege بوده است که ایده‌های این شرکت را برای توسعه و عرضه یک بازی دیگر ربوده است.

بازی Area F2 توسط شرکت Qookka Games ساخته شده است که تقریباً یک کپی برداری ابتدایی از Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege به حساب میاید. همین مسئله باعث شده تا یوبی سافت عرضه آن را نقض قانون کپی رایت در نظر بگیرد و از اپل و گوگل به خاطر عرضه این بازی در دادگاه شکایت کند.

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege یکی از باارزش‌ترین و پردرآمدترین عناوین جدید یوبی سافت است که تا به امروز 55 میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است. یوبی سافت بر این ادعا است که انتشار بازی Area F2 به عنوان یک نسخه‌ی کپی برداری شده از بازی خودش باعث کاهش ضربه به کسب و کارش شده است و خواستار توقف سریع عرضه این بازی از طریق پلتفرم‌های کاربردی و تحت پشتیبانی اپل و گوگل شده است.

گفتنی است بازی‌های rippoff به بازی‌هایی گفته می‌شود که از ایده بازی‌های دیگر استفاده کرده و صرفاً با تغییر کیفیت یا موارد دیگر آماده عرضه به کاربران شده‌اند. بازی Area F2 نیز بر اساس گفته‌های یوبی سافت یک نسخه Ripoff از بازی معروف و محبوب Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373