لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Edison Mail پس از عرضه آپدیت امنیتی جدید به اپ استور بازگشت

اپلیکیشن Edison Mail پس از عرضه آپدیت امنیتی جدید به اپ استور بازگشت

اپلیکیشن Edison Mail پس از رفع یک باگ امنیتی بزرگ برای بار دیگر آماده عرضه در اپ استور شده است و کاربران می‌توانند دوباره این نرم افزار مدیریت ایمیل را دریافت و از آن استفاده کنند.

در طول چند روز گذشته تعدادی از کاربران اپلیکیشن Edison Mail اعلام کرده بودند که این نرم افزار دارای یک باگ امنیتی است که از طریق آن تعداد زیادی از ایمیل‌های مربوط به افراد دیگر را در دستگاه‌های هوشمند خود مشاهده می‌کنند. این باگ امنیتی باعث شده بود تا کاربران در پوشه اینباکس خود بیش از 100 پیام خوانده نشده افراد دیگر را ببینند که در نهایت باعث شد تا به دلیل باگ امنیتی امکان دانلود و نصب آن از طریق اپ استور محدود شود.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن همچنین اذعان کرده بودند که مشکل یاد شده فقط برای کاربران سیستم عامل آی او اس ایجاد شده است و کاربران پلتفرم‌های دیگر مشکلی برای استفاده از این اپلیکیشن برای دسترسی به ایمیل‌های خود ندارند.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن اعلام کرده‌اند که مشکل یاد شده را در کمتر از 10 ساعت برطرف کرده‌اند و آپدیت امنیتی بعدی را طی رایزنی با شرکت اپل برای کاربران عرضه کرده‌اند. شرکت توسعه دهنده این نرم افزار از کاربران درخواست کرده تا آپدیت‌های جدید اپلیکیشن ادیسون میل را دانلود و نصب کنند تا مشکل یاد شده برای آنها ایجاد نشود.

این مشکل از همین حالا برطرف شده و کاربران آیفون‌ها برای بار دیگر می‌توانند از ادیسون میل برای مدیریت ایمیل‌های خود استفاده کنند. ادیسون میل یک نرم افزار کاربردی برای مدیریت ایمیل‌ها در دستگاه‌های مختلف است. باگ امنیتی روز گذشته باعث شده بود تا کاربران بتوانند ایمیل‌های دریافتی افراد دیگر را نیز در حساب کاربری خود مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373