لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فریم ویر ایرپاد نسل 2 به نسخه 2D15 ارتقا یافت

فریم ویر ایرپاد نسل 2 به نسخه 2D15 ارتقا یافت

 شرکت اپل یک هفته پس از آغاز انتشار فریم ویر 2D15 برای ایرپاد پرو این نسخه را برای فریم ویر ایرپاد نسل 2 نیز آماده عرضه کرده است.

بر این اساس فریم ویر ایرپاد نسل 2 از این پس نسخه 2A364 نبوده و به 2D15 ارتقا یافته است. کاربران از همین حالا ممکن است این نسخه را روی دستگاه‌های خود دریافت کرده باشند. گفتنی است که شرکت اپل هیچ اطلاعاتی در مورد تغییرات این نسخه از فریم ویر ایرپاد نسل 2 ارائه نداده است و معلوم نیست که این نسخه باعث چه تغییراتی در دستگاه‌های جدید می‌شود.

تا پیش از این و مشخصاً هفته گذشته شرکت اپل نسخه 2D15 فریم ویر را برای ایرپاد پرو آماده عرضه کرده بود که باعث می‌شد تا مشکلات مربوط به حذف نویز اکتیو برطرف شود. بسیاری از کاربران ایرپاد پرو که نسخه پیشین آپدیت فریم ویر را دریافت کرده بودند با مشکلات عدم فعال‌سازی حذف نویز فعال و موارد مشابه مواجه بودند که این مشکلات در آپدیت جدید برطرف شده است.

اما هنوز معلوم نیست که این نسخه جدید چه تغییراتی را در ایرپاد نسل 2 اعمال می‌کند و شرکت اپل نیز توضیحاتی در این مورد ارائه نداده است. در این نسخه احتمالا باگ‌های مربوط به اتصال‌های بی‌سیم برطرف شده است.

گفتنی است که شرکت اپل هیچ راه تائید شده‌ای را برای نصب یا توقف نصب فریم ویر ایرپاد در نظر نگرفته است و این به روز رسانی‌ها صرفاً به صورت خودکار روی دستگاه‌های نصب می‌شوند. ایرپاد پس از مدتی اتصال به آیفون همراه با اینترنت پر سرعت این به روز رسانی را دریافت می‌کند و روی دستگاه‌ها نصب می‌کند.

البته کاربران می‌توانند نسخه فریم ویر در حال استفاده خود را در زمان استفاده مشاهده کنند. برای این کار، کاربران می‌توانند وارد بخش Settings شده، زیر شاخه General و About را بزنند. از این طریق کاربران می‌توانند نسخه فریم ویر نصب شده روی ایرپاد را مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420