لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد نسل 8 با تراشه A12 آماده عرضه می‌شود

آیپد نسل 8 با تراشه A12 آماده عرضه می‌شود

شنیده‌های منتشر شده از طرف شرکت اپل حاکی از آن است که آیپد نسل 8 قرار است در سال 2020 میلادی همراه با تراشه A12 آماده عرضه به بازار شود.

این گزارش از طرف یک اکانت توییتری ناشناس منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل در حال آماده‌سازی نسل جدیدی از آیپدها همراه با تراشه A12 و امکان پشتیبانی از قلم اپل پنسل و اسمارت کیبورد است.

اپل در سپتامبر 2019 از آیپد نسل 7 رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شایعات در مورد عرضه آیپد نسل 8 آن هم در نیمه دوم سال2020 میلادی صحت داشته باشند.در صورت حقیقت داشتن اینمسئله شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد نسل 8 را به زودی آماده عرضه به بازار کند.

این گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شوند که روز پنجشنبه هفته گذشته مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا تغییراتی را در محصولات آیپد خود اعمال کند که بر اساس آن آیپد نسل 8 با سایز 10.8 اینچ آماده عرضه می‌شود و آیپد مینی نسل ششم با سایز 9 اینچ تولید خواهد شد.

مینگ چی کو اعلام کرده بود که این آیپدهای ارزان قیمت در حقیقت ادامه‌ی استراتژی اپل برای ساخت محصولات ارزان قیمت در سال 2020 است که اولین محصول آن آیفون SE بوده است. اپل در تلاش استتا با تولید و عرضه محصولات ارزان قیمت‌تر کاربران بیشتری را به استفاده از اکوسیستم خود مشتاق نگه دارد و از این همین حیث کاربران بیشتری از اندروید و ویندوز تصمیم به استفاده از دستگاه‌های تولید شده توسط اپل بگیرند.

این آیپدها قرار هستند تا با ارزان‌ترین قیمتی که شرکت اپلتا به امروز اقدام به عرضه آیپد کرده است آماده فروش به بازار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373