لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید اپل گلس از اواسط 2021 آغاز می‌شود؛ عرضه در 2022

تولید اپل گلس از اواسط 2021 آغاز می‌شود؛ عرضه در 2022

شایعات در مورد عینک واقعیت افزوده شرکت اپل مدت‌ها است که منتشر می‌شود و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا تولید اپل گلس را در از اواسط 2021 آغاز کند و در سال 2022 این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

گزارش جدید منتشر شده از طرف Jon Prosser حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا تولید اپل گلس را تا دو سال آینده آغاز کند.

علاوه بر Jon Prosser، روز گذشته مینگ چی کو نیز ادعایی در مورد اپل گلس کرده بود و اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا این عینک هوشمند را همانند اپل واچ در 5 سال پیش آماده معرفی و عرضه کند. مینگ چی کو با یادآوری اینکه اپل واچ در سپتامبر 2014 معرفی و در آوریل سال 2015 آماده عرضه شد، اعلام کرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا اپل گلس را نیز همانند این محصول آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس اپل گلس در نیمه دوم سال 2021 معرفی می‌شود؛ اما عرضه آن در سال 2022 انجام خواهد شد.

مینگ چی کو اعلام کرده که فاصله زمانی معرفی و عرضه این محصول به دلیل ساخت اپلیکیشن‌ها و عرضه SDK آن به توسعه دهندگان است و اپل می‌خواهد تا در زمان عرضه این محصول کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی را داشته باشند و اپ استور، اپلیکیشن‌های لازم برای کارکرد این عینک هوشمند را در اختیار داشته باشد.

در این میان، Jon Prosser ضمن تائید ادعاهای مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا تیم توسعه و ساخت این محصول را به کار گرفته است و نمونه‌های اولیه آن را نیز آماده ساخت و تست کرده است. وی اعلام این اطلاعات را داخل تیم طراحی و توسعه شرکت اپل به دست آورده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420