لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Unreal Engine 5 سال آینده برای مک و آی او اس آماده عرضه می‌شود

Unreal Engine 5 سال آینده برای مک و آی او اس آماده عرضه می‌شود

شرکت اپیک گیم اعلام کرده که تصمیم دارد تا در سال 2021 میلادی Unreal Engine 5 را برای مک و آی او اس آماده عرضه کند تا از آن طریق توسعه دهندگان بازی‌ها بتوانند عناوین باکیفیت‌تری را برای دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل عرضه کنند.

اپیک گیم اخیراً یک ویدیوی مربوط به Unreal Engine 5 را در پلی استیشن 5 اجرا شده بود منتشر کرده است و به توسعه دهندگان قدرت این موتور گرافیکی را نشان داده است. اپیک گیم تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از این موتور گرافیکی برای توسعه و عرضه بازی‌های جدید خود که برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی توسعه می‌دهد استفاده کند . کیفیت گرافیک در حال استفاده را در پلتفرم‌های مختلف و بازی‌های ارائه شده آینده افزایش دهد.

در این میان، مشخص‌شده است که شرکت اپیک گیم تصمیم دارد تا این موتور گرافیکی را برای کاربران دستگاه‌های اپل و توسعه دهندگان بازی در این پلتفرم‌ها نیز آماده عرضه کند. بر این اساس توسعه دهندگان بازی در سال آینده می‌توانند از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 برای ساخت بازی‌های باکیفیت‌تر استفاده کنند و محصولاتی باکیفیت‌تر را وارد صنعت گیم و ساخت بازی‌ها کنند.

Unreal Engine 5 موتور گرافیکی جدید توسعه داده شده توسط شرکت اپیک گیم است که از سال آینده به صورت رسمی آماده عرضه به توسعه دهندگان پلتفرم مک، آی او اس و دیگر پلتفرم‌های کاربردی می‌شود.

شرکت اپیک گیم احتمالاً در آینده نزدیک از این فرایند برای توسعه و عرضه نسخه‌های جدید و به روز رسانی شده فورتنایت استفاده می‌کند و محصولات خود را با کیفیت قابل توجه تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420