لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تصمیم به تولید پاوربیتس 2 در رنگ‌های متنوع دارد

اپل تصمیم به تولید پاوربیتس 2 در رنگ‌های متنوع دارد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مدل‌های جدیدی از پاوربیتس پرو را با رنگ‌های متنوع‌تر آماده عرضه به بازار کند.

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران در شبکه اجتماعی چینی Weibo حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک دست کم 4 رنگ جدید از پاوربیتس پرو را آماده عرضه به بازار کند. این شایعات توسط وب سایت iMore نیز تائید شده‌اند که شرکت اپل تصمیم دارد تا دست کم 4 رنگ جدید از پاوربیتس پرو را آماده عرضه به بازار کند.

این رنگ‌ها شامل صورتی، آبی کم‌رنگ، زرد و قرمز می‌شوند که احتمالاً نام دقیق آن‌ها شامل cloud pink، glacier blue، spring yellow و lava red می‌شوند.

انتشاردهنده‌ای شایعات اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا سفارش تولید این محصولات را به کارخانه‌های تأمین‌کننده محصولات خود در چین ارائه داده است و انتشاردهنده‌ای اطلاعات نیز به واسطه منبعی آگاه در این کارخانه‌ها توانسته اطلاعات یاد شده را به دست بیاورد.

شایعاتی که اوایل سال 2020 میلادی منتشر شده بودند حاکی از آن بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا امسال از نسل دوم این محصولات با عنوان پاوربیتس 2 رونمایی کند و بر همین اساس نیز می‌توان حدس زد که این رنگ‌های جدید در کالکشن پاوربیتس 2 آماده عرضه به کاربران شوند.

اپل پاوربیتس را تا پیش از این در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز ارتشی طراحی و تولید کرده بود و حالا احتمالاً تصمیم دارد رنگ‌های جدیدی را به کالکشن آن اضافه کند تا کاربران بتوانند از ظاهرهای ویژه و منحصر به فرد این محصولات استفاده کنند.

گفتنی است که این محصولات احتمالاً تا پیش از پایان یافتن ماه مه 2020 آماده عرضه به بازار می‌شوند. لازم به یادآوری است که پاوربیتس نسل اول در آوریل 2019 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار جهانی شد و اپل یک سال پس از آن تصمیم به معرفی و عرضه نسل دوم این محصول کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373