لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زودتر از دسامبر 2020 منتظر پلی استیشن 5 نباشید

زودتر از دسامبر 2020 منتظر پلی استیشن 5 نباشید

شرکت سونی اعلام کرده که پلی استیشن 5 را برای فصل تعطیلات 2020 آماده عرضه کرده است و به هیچ وجه حاضر نیست تاریخ عرضه این کنسول را به زمانی زودتر بی‌اندازد.

این در حالی است که بسیاری از شایعات منتشر شده حاکی از آن بودند که شرکت سونی احتمالاً به خاطر شیوع ویروس کرونا و افزایش سطح تقاضا برای خرید کنسول‌ها تصمیم به عرضه زود هنگام این کنسول به بازار دارد. اما حالا مشخص شده است که شرکت سونی به هیچ وجه حاضر نیست که تاریخ عرضه پلی استیشن 5 را به زمانی زودتر بی‌اندازد.

این در حالی است که شرکت سونی در گزارش‌های مالی خودش اعلام کرده بود که بسیاری از کاربران برای خرید پلی استیشن 5 اشتیاق دارند و به همین خاطر از خرید پلی استیشن 4 خودداری کرده‌اند. این مسئله باعث شده تا در سال 2019 میلادی نزدیک به 14 درصد فروش پلی استیشن 4 کاهش داشته باشد.این میزان فروش، کمترین در نوع خود از زمان معرفی پلی استیشن 4 در سال 2013 تاکنون بوده است.

از طرف دیگر بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت به زودی کنسول نسل نهمی خود را با عنوان ایکس باکس سری ایکس آماده عرضه به بازار می‌کند و از همین حالا نیز اطلاعات فنی مربوط به این محصول را منتشر کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت زودتر از سونی تصمیم به معرفی و عرضه کنسول بازی خود به بازار جهانی دارد.

گفتنی است که شرکت سونی با تمامی مسائل پیش آمده تصمیم دارد تا کنسول بازی نسل جدید خود را در فصل تعطیلات 2020 آماده عرضه کند و همچنان اصرار دارد تا این کنسول زودتر از تاریخ یاد شده آماده فروش به بازار نشود. سونی حتی تا به امروز به صورت رسمی از کنسول خود رونمایی نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420