لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم‌های کاری به اپل پارک بازمی‌گردند

تیم‌های کاری به اپل پارک بازمی‌گردند

شرکت اپل تصمیم دارد تا کارکنان خود را برای بار دیگر به سر کار خود بازگرداند و روند کاری عادی پس از شیوع ویروس کرونا را در اپل پارک آغاز کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل در آینده نزدیک فرایند بازگرداندن کارکنان را به اپل پارک آغاز می‌کند و به صورت تدریجی آن‌ها را به سر کار خود باز می‌گرداند. بر این اساس در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد افزایش تعداد کارکنان تیم کاری شرکت اپل در مقر اصلی باشید.

بلومبرگ البته اعلام کرده که این روند تدریجی بسیار کند خواهد بود و ممکن است شرکت اپل تا پایان سال 2020 میلادی نیز به حجم کاری گذشته خود باز نگردد و همچنان بسیاری از کارکنان به صورت ریموت و از راه دور کارهای خود را انجام دهند. با این حال بلومبرگ امید دارد تا بخش اصلی تیم کاری شرکت اپل در بازه مه تا ژوئن 2020 میلادی دوباره به سر کارهای خود در مقر اصلی این شرکت، یعنی اپل پارک و دیگر محیط‌های کاری در کالیفرنیا باز گردند.

بلومبرگ اعلام کرده در فاز اول، اپل تمامی بخش‌های اصلی خود را تا پایان ژوئن بر سر کارهای خود باز می‌گرداند. در فاز دوم که از ماه جولای آغاز می‌شود، کارکنان بیشتری به دفاتر بین‌المللی اپل در کشورهای مختلف بازخواهند گشت و دوباره فرایند کاری را آغاز می‌کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال 2020 میلادی تمامی بخش‌های کاری خود را در حالت عادی باز گرداند؛ اما ممکن است که این مسئله در عمل امکان پذیر نباشد و اپل برای انجام این کار نیاز به زمان بسیار بیشتری داشته باشد و نتواند تا چند ماه آینده تمامی تیم‌های کاری خود را برای انجام فعالیت کاری با حجم گذشته دور هم جمع کند و نیاز به زمان بیشتری داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373