لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک کیبورد آیپد پرو امکان شارژ با برخی از آداپتورها را ندارد

مجیک کیبورد آیپد پرو امکان شارژ با برخی از آداپتورها را ندارد

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که مجیک کیبورد آیپد پرو امکان شارژ با برخی از شارژرهای مبتنی بر درگاه USB-C را ندارد و نمی‌توان کیبورد آیپد پرو نسل 4 را با استفاده از آن‌ها شارژ کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت macrumors درگاه USB-C تعبیه شده در مجیک کیبورد آیپد پرو فقط با استفاده از برخی از آداپتورهای خاص شارژ می‌شود. در تالار گفتمان این وب سایت آمده است که محدودیت یاد شده فقط به آداپتورها محدود نیست، بلکه برخی از کابل‌های مبتنی بر درگاه تایپ سی نیز امکان شارژ بهینه کیبورد جدید آیپد پرو را ندارند. این مسئله باعث می‌شود تا در زمان اتصال کابل شارژ هیچ تغییری در آیکون باتری رخ ندهد و کاربران عملاً امکان شارژ این دستگاه‌ها را ندارند.

وب سایت macrumors نیز اعلام کرده که حتی با استفاده از شارژر انکر اقدام به شارژ کردن باتری مجیک کیبورد آیپد پرو کرده که در نهایت این فرایند ناموفق بوده است. با توجه به این موضوع وب سایت یاد شده اعلام کرده که مجیک کیبورد جدید آیپد در حال حاضر به نظر می‌رسد که فقط و فقط با شارژ اورجینال شرکت اپل شارژ می‌شود و هیچ امکانی برای شارژ بهینه آن از طریق اکسسوری های دیگر وجود ندارد.

در ادامه این بررسی‌ها آمده است که کاربران کیبورد جدید مک بوک هیچ مشکل دیگری برای شارژ ندارند و صرفاً تنها مشکل آن محدودیت استفاده از نوع شارژر است.

شرکت اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این موضوع نداده است و معلوم نیست که آیا مجیک کیبورد به صورت عمدی به آداپتورهای اختصاصی و انحصاری این شرکت محدود شده است یا در آینده نزدیک با استفاده از آپدیت‌های نرم افزاری استفاده از شارژرهای دارای استاندارد MFI برای اتصال به این دستگاه‌ها آزاد می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420