لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جلسات کنفرانس WWDC 2020 با دوربین آیفون 11 پرو فیلم‌برداری می‌شود

جلسات کنفرانس WWDC 2020 با دوربین آیفون 11 پرو فیلم‌برداری می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا کنفرانس WWDC 2020 را به صورت مجازی برگزار کند و حالا گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل احتمالاً جلسات این کنفرانس را با استفاده از دوربین آیفون 11 پرو فیلم‌برداری کند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت Techcrunch شرکت اپل تصمیم دارد همانند رویدادهایی نظیر American Idol فیلم برداری رویداد WWDC 2020 را نیز با دوربین آیفون 11 پرو انجام دهد. تا پیش از این و مشخصاً از یک ماه پیش مشخص شده بود که برخی از قسمت‌های جدید برنامه تلویزیونی American Idol به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم دسترسی به دوربین‌های حرفه‌ای فقط با استفاده از دوربین آیفون 11 پرو فیلم برداری شده است.

Techcrunch اعلام کرده که برای فیلم برداری قسمت‌های جدید این برنامه تلویزیونی از سه آیفون 11 پرو با لنز سه‌گانه استفاده شده بود که روی سه پایه قرار گرفته بودند و نور کمکی در پشت آن‌ها تعبیه شده بود.

اپل همچنین به منظور نشان دادن قدرت فیلم برداری آیفون‌ها، بیانیه‌ای را منتشر کرده بود و در آن از تلفن‌های هوشمند خود به عنوان بهترین جایگزین قابل حمل برای دوربین‌های فیلم برداری حرفه‌ای یاد کرده بود. اپل در این بیانیه اعلام کرده بود که آیفون‌ها می‌توانند به لطف دوربین بسیار با کیفیت و دقیق خود، می‌تواند ویدیوهای بسیار باکیفیتی را به ثبت برساند.

از طرف دیگر گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا جلسات مجازی کنفرانس WWDC 2020 را با دوربین آیفون 11 پرو به ثبت برساند. این خبر توسط Techcrunch منتشر شده است و به صورت هم‌زمان مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ نیز آن را تائید کرده است.

اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم دارد تا رویداد WWDC 2020 را به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار کند. این رویداد که برگزاری آن در تیرماه است، قرار است برای شرکت تمامی توسعه دهندگان اپل آزاد و رایگان باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت