لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس سری ایکس محدودیتی در اجرای هیچ نوع بازی ندارد

ایکس باکس سری ایکس محدودیتی در اجرای هیچ نوع بازی ندارد

اطلاعات سخت افزاری ایکس باکس سری ایکس به تازگی از طرف شرکت مایکروسافت منتشر شده است و حالا مشخص شده است که این کنسول کمترین محدودیت را در اجرای بازی‌های مختلف دارد.

روز گذشته بود که اطلاعاتی از طرف یکی از سخنگویان مایکروسافت منتشر شده بود که نشان دهنده فریم ریت 120 هرتزی ایکس باکس سری ایکس داشت. اما حالا مشخص شده است که این کنسول قرار است به صورت ویژه و منحصر به فرد امکان اجرای هر نوع بازی را داشته باشد و کاربران هیچ نوع محدودیتی در اجرای بازی‌های مختلف نخواهد داشت.

مدیر بخش بازاریابی مایکروسافت Aaron Greenberg حالا در گزارشی جداگانه اعلام کرده که ایکس باکس سری ایکس هیچ محدودیتی در اجرای محتوای بازی‌های مختلف ندارد و از لحاظ سخت افزاری در بهینه‌ترین وضعیت ممکن قرار دارد. وی در اطمینان کامل ادعا کرده که تنها محدود کننده ایکس باکس سری ایکس توسعه دهندگان است. وی از توسعه دهندگان خواسته تا محدودیت‌ها را کنار بزنند و بازی‌هایی با کیفیت‌تر و قدرتمندتر را برای ایکس باکس سری ایکس توسعه دهند چرا که این کنسول از لحاظ کاربری به مراتب قدرتمندتر و تواناتر از نسل‌های پیشین خود است.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با توسعه و عرضه نسخه‌های جدید بازی‌های اختصاصی خود نظیر سری بازی‌های فورزا و Halo به کاربران و شرکت‌های تولید کننده بازی نشان دهد که تا چه حد این کنسول جدید می‌تواند در زمینه اجرای بازی‌ها قدرتمندتر باشد و عملکرد بهتری از خود نشان دهد. شرکت مایکروسافت به زودی این کنسول جدید را آماده عرضه به بازار می‌کند و از همین حالا در تلاش برای آماده سازی آن است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373