لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات فنی مک بوک ایر 2020

مشخصات فنی مک بوک ایر 2020

مک بوک ایر 2020 یکی از سبک‌ترین و در عین حال سریع‌ترین لپ تاپ‌های جهان است. این لپ تاپ با قابلیت حمل بسیار بالای خود می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.

مک بوک ایر 2020 همانند نسل‌های 2019 و 2018 خود مجهز به طراحی نوین شرکت اپل بوده و از درگاه‌های USB-C به همراه سیستم احراز هویت تاچ آیدی بهره می‌برد. این مک بوک جدید از لحاظ قدرت پردازش، پردازش گرافیک و مصرف باتری بهترین گزینه برای استفاده‌های روزمره به حساب میاید.

طراحی ظاهری

اپل از سال 2018 طراحی بدنه مک بوک های ایر را تغییر داد. مک بوک ایر 2020 نیز از همین طراحی ویژه و منحصر به فرد استفاده می‌کند. در این طراحی مک بوک ها نازک‌تر شده‌اند و درگاه‌ها صرفاً به USB-C تبدیل شده‌اند. استفاده از درگاه تایپ سی باعث شده تا علاوه بر نازک‌تر شدن بدنه، روند کاربری از لوازم جانبی مختلف نیز بهینه‌تر شود و مک بوک ایر 2020 به یک دستگاه جمع و جور و همیشه آماده به کار تبدیل شود. مک بوک ایر 2020 دارای بدنه یکپارچه از جنس آلومینیوم است که به طور 100 درصد قابل بازیافت خواهد بود.

نمایشگر با 4 میلیون پیکسل

نمایشگر رتینای به کار رفته در مک بوک ایر 2020 دارای 4 میلیون پیکسل گوناگون است و می‌تواند تصاویر را با رزولوشن2560 در 1600 تصاویر را با کیفیت خیر کننده‌ای به چشمان شما نشان دهد. این نمایشگر 13.3 اینچی تا 48 درصد رنگ‌ها را دقیق‌تر از مدل‌های پیشین نشان می‌دهد و بهترین گزینه برای وب گردی، تماشای فیلم و انجام کارهای روزمره خواهد بود.

سخت افزار سریع و قدرتمند

مک بوک ایر 2020 همانند گذشته از پردازنده کم مصرف سری Core i5 تولید شرکت اینتل استفاده می‌کند. بنابراین این مک بوک جدید می‌تواند از پس تمامی کارهای مورد نیاز شما برآید. مک بوک ایر 2020 تا 80 درصد قدرت گرافیکی بالاتر نسبت نسل‌های پیشین دارد و تا سرعت پردازش مرکزی آن تا دو برابر افزایش داشته‌اند.

این لپ تاپ فوق سبک به لطف حافظه رم با فرکانس 3733 مگاهرتز می‌تواند خیلی سریع کارهای مختلف را انجام دهد و به صورت هم‌زمان چندین کار را برای شما انجام دهد.حافظه ذخیره سازی این مک بوک ها نیز از جدیدترین SSDهای پر سرعت هستند تا بدون وقفه امکان اجرای وظایف مختلف را داشته باشید و نرم افزارهای گوناگون را روی لپ تاپ خود اجرا کنید.

کیبوردهای جدید که دیگر هیچ مشکلی برای تایپ کردن ندارند

مک بوک ایر 2020 مجهز به جدیدترین کیبوردهای مبتنی بر مکانیزم قیچی شده است و می‌تواند تا بدون مشکل‌های پیشین امکان تایپ کردن دائم را داشته باشد. این کیبوردها دیگر با مشکلاتی که مک بوک ایر 2019 و 2018 با آن مواجه بودند، درگیر نخواهد بود و می‌تواند به صورت مستقیم و سریع اقدام تایپ نوشته‌های مختلف کنید.

نتیجه گیری

مک بوک ایر 2020 قطعاً بهترین لپ تاپ فوق سبکی است که تا به امروز برای انجام کارهای روزمره ساخته شده است. این لپ تاپ برای دانشجویان، خبرنگاران، معلم‌ها و بسیاری از افرادی که به دنبال یک لپ تاپ سبک برای استفاده‌های روزمره هستند، مناسب و کارآمد است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373