لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit: ترکپد آیپد پرو فقط یک دکمه دارد

iFixit: ترکپد آیپد پرو فقط یک دکمه دارد

هفته پیش وب سایت iFixit طبق عادت همیشگی خود اقدام به بررسی مجیک کیبورد آیپد پروی نسل 4 کرد و حالا این وب سایت در آپدیتی جدید اطلاعات تازه‌ای ترکپد این محصول ارائه داده است.

در بررسی خفته گذشته، iFixit اعلام کرده بود که هیچ راهی برای باز کردن یا تعمیر مجیک کیبورد در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل نمی‌توان آن را از طریق راه‌های غیر مخرب باز کرد. اما حالا این وب سایت در آپدیت جدیدی که در وب سایت خود ارائه داده اعلام کرده که بخش ترکپد تنها بخشی است که می‌توان آن را بدون خرابی دائم مجیک کیبورد باز کرد.

بر این اساس iFixit اقدام به باز کردن ترکپد آیپد پرو کرده است و از آن طریق ترکپد را باز کرده است. در این بررسی مشخص شده در زیر ترکپد فقط یک دکمه تعبیه شده است. این دکمه می‌تواند تمامی فشارهایی که از بالا، پایین و گوشه‌های ترکپد وارد می‌شوند را تشخیص دهد و از آن طریق یک عملکرد ویژه را انجام دهد.

اپل به گونه‌ای این دکمه را تعبیه کرده که فشار وارده از هر بخشی از ترکپد را شناسایی کند و یک عملکرد خاص داشته باشد. 

وب سایت iFixit اعلام کرده که در بخش‌های دیگر کیبورد هیچ ابزاری برای باز شدن کامل و بدون خرابی تعبیه نشده است و به همین دلیل نمی‌توان این بخش‌ها را باز کرد. گفتنی است که iFixit تا پیش از این اقدام به استفاده از تصاویر حاصل از پرتوی ایکس کرده بود تا از طراحی داخلی مجیک کیبورد آیپد پرو با خبر شود.

شرکت اپل آیپد پرو نسل 4 را با مجیک کیبورد جدید همراه با ترکپد آماده عرضه کرده است. این مجیک کیبورد برای آیپد 11 و 12.9 اینچ آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را متناسب با سایز دستگاه خود خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420