لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد استودیو مجهز به سنسور تشخیص گردن و اکولایزر داخلی خواهد بود

ایرپاد استودیو مجهز به سنسور تشخیص گردن و اکولایزر داخلی خواهد بود

تنها یک روز از انتشار شایعات مربوط به نام ایرپاد استودیو گذشته و حالا مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این هدفون جدید را مجهز به سیستم هوشمند تشخیص گردن و اکولایزر داخلی کند.

اطلاعات منتشر شده از وب سایت 9to5mac حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش بوده تا در فرایند طراحی هدفون بی‌سیم خود که احتمالاً نام آن ایرپاد استودیو است، سنسور تشخیص گردن را تعبیه کند. بر این اساس کاربران در زمان قرار دادن این هدفون روی گردن، به صورت خودکار فرایند پخش موسیقی را قطع می‌کنند و هدفون فرایند پخش را Pause می‌کند.

ایرپاد نسل اول و دوم و ایرپاد پرو مجهز به سنسور مجاورت بودند که از آن طریق، قرار داشتن یا عدم قرار گرفتن در گوش کاربر را تشخیص می‌دادند و موسیقی و محتوای در حال پخش را کنترل می‌کردند. اما شرکت اپل برای ساخت ایرپاد استودیو نیاز به فناوری متفاوتی دارد تا از آن طریق بتواند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکان قطع و وصل محتوای صوتی را کنترل کند. بر این اساس این شرکت در تلاش است تا از سیستم هوشمند تشخیص گردن استفاده کند که از آن طریق متوجه می‌شود که در زمان قرار گرفتن هدفون روی گردن نباید محتوای صوتی را پخش کند.

سنسور دیگری که شرکت اپل در حال تعبیه در ایرپاد استودیو است، امکان تشخیص گوش چپ و راست را فراهم میاورد تا ایرپاد استودیو در هر صورتی که روی سر قرار گیرد ب‌تواند به صورت درست محتوای صوتی را به صورت استریو پخش کند و کاربران هرگز در قرار دادن آن روی سر خود اشتباه نمی‌کنند.

نکته بعدی در این محصول جدید پشتیبانی از اکولایزر و تنظیمات ویژه‌ای است که روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، آیپد او اس و مک او اس قابل کنترل خواهد بود.

گفتنی است که با وجود این اطلاعات هنوز هیچ تاریخ دقیقی از انتشار ایرپاد استودیو منتشر نشده است و معلوم نیست که چه زمانی آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373