لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Twitch roulette راهکاری برای پیدا کردن استریمرهای کمتر دیده شده

Twitch roulette راهکاری برای پیدا کردن استریمرهای کمتر دیده شده

تعداد کمی از استریمرهای معروف تمام توجه‌ها را در سرویس Twitch از آن خود کرده‌اند و دیگر جایی برای رقابت استریمرهای کمتر دیده شده نگذاشته‌اند. اما حالا وب سایت Twitch roulette راهکاری جدید برای پیدا کردن استریمرهای کمتر دیده شده را به دست آورده است.

Twitch roulette یک وب سایت اختصاصی برای پیدا کردن تمامی استری‌ترهایی است که در سرویس توییچ اقدام به استریم بازی‌های مختلف می‌کنند. شاید پیدا کردن بازی‌های کمتر محبوب از طریق این سرویس آسان‌تر شود و کاربران بتوانند به صورت آسان‌تر از این ابزار برای پیدا کردن استریمرهای مورد علاقه خود استفاده کنند.

این وب سایت اولین بار توسط The Next Web دیده شده و پس از در وب سایت The Verge مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت Twitchroulette.net اقدام به جست و جوی مجموعه‌ی عظیمی از بازی‌های در حال استریم در توییچ کنند و لزوماً به ترندهای روز سرویس توییچ خودشان را محدود نکنند.

کاربرانی که با توییچ کار کرده‌اند می‌دانند که بسیاری از بازی‌های که عنوان آن‌ها ترند نیست در بخش پیشنهادهای صفحه‌ی اصلی توییچ نمی‌آید و پیدا کردن آن‌ها بسیار دشوار است. علاوه بر این وب سایت یاد شده امکان انتخاب رندوم در میان استریمرها را نیز دارد و کاربران می‌توانند به صورت دقیق‌تر اطلاعات در مورد فعالیت کاربران مختلف پیدا کنند.

توییچ رولت می‌تواند ابزار مناسبی برای طرفداران پروپاقرص ویدیوهای توییچ باشد و می‌توان با استفاده از آن به بسیاری از محتوای این ویدیوها دسترسی داشت.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به استریم بازی‌ها و تماشای آن‌ها هستید توصیه می‌کنیم تا این سرویس را نیز تست کنید و به محتوای بیشتری در توییچ دسترسی داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373