لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرکانس صفحه نمایش آیفون 12 پرو 120 هرتز از نوع ProMotion است

فرکانس صفحه نمایش آیفون 12 پرو 120 هرتز از نوع ProMotion است

آیفون 12 پرو قرار است به زودی آماده معرفی و عرضه به بازار شود و حالا شایعات زیادی در مورد آن در حال انتشار هستند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط Max Weinbach که در یوتیوب فعالیت می‌کند، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی صفحه نمایش آیفون 12 پرو را با مشخصات فنی بهبودیافته‌تری آماده عرضه به بازار کند. این مشخصات فنی شامل نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز همراه با فناوری ProMotion، دوربین با قدرت زوم 3 برابر و سیستم بهبود یافته فیس آیدی می‌شوند.

Max Weinbach در کانال یوتیوبی EverythingApplePro فعالیت می‌کند و حالا اطلاعات و شایعات ویژه‌ای در مورد آیفون 12 پرو و دیگر مدل‌های آیفون در سال 2020 ارائه داده است. بر اساس این اطلاعات، صفحه نمایش آیفون 12 پرو مشخصات دارای 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. این کیفیت از تصویر تا پیش از این فقط در آیپد پروها دیده شده است و حالا قرار است در آیفون‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

افزایش رفرش ریت نمایشگر به معنای آن است که در کنار سیستم ارتباطاتی 5G آیفون 12 پرو نیاز به انرژی الکترسیتیه خیلی بیشتری نسبت به آیفون‌های پیشین دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا شرکت اپل راه‌کار ویژه‌ای را برای افزایش حجم باتری در آن تعبیه کند. بر این اساس به احتمال زیاد شرکت اپل ظرفیت باتری این تلفن هوشمند را تا 4400 میلی آمپر ساعت افزایش خواهد داد. گفتنی است که ظرفیت باتری آیفون 11 پرو مکس که تا کنون بیشترین در میان آیفون‌ها بوده برابر 3969 میلی آمپر بوده است.

در پایان این شایعات همچنین به تعبیه لنز LiDAR به عنوان لنز چهارم در دوربین آیفون 12 پرو مکس اشاره شده است. آیفون جدید با استفاده از این لنز می‌تواند به صورت مستقیم تصاویر سه بعدی را اسکن کرده و داده‌های حرفه‌ای را به کاربران ارائه دهد.

آیفون 12 احتمالاً در جریان کنفرانس سپتامبر 2020 میلادی آماده معرفی و یک ماه پس از آن آماده عرضه به بازار می‌شود. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373