لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فریم ویر ایرپاد پرو به نسخه 2D15 آپدیت شد

فریم ویر ایرپاد پرو به نسخه 2D15 آپدیت شد

 شرکت اپل از روز گذشته فریم ویر ایرپاد پرو را به روز رسانی کرد و نسخه 2D15 را برای آن آماده انتشار کرد. این نسخه جدید به صورت خودکار و بدون انجام کاری خاص از طریق اتصال به آیفون و آیپد نصب می‌شود و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

اطلاعات مشخصی از تغییرات این آپدیت جدید منتشر نشده است با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل برخی از ناسازگاری‌های مربوط به فعال سازی یا غیرفعال کردن سیستم حذف نویز اکتیو را برطرف کرده است.

نزدیک دو ماه پیش گزارش‌هایی از طرف برخی از کاربرانایرپاد پرو منتشر شده بود که حاکی از آن بود که آن‌ها به خاطر نصب آپدیت فریم ویر با مشکلت مربوط به فعال سازی دو فعالیت اصلی ایرپاد پرو یعنی قابلیت شفافیت صدا و حذف نویز اکتیو مواجه شده‌اند. در این میان شرکت اپل هیچ اطلاعاتی در مورد باگ یاد شده ارائه نداده بود و فقط این به روز رسانی را از لیست آپدیت‌های منتشر شده به صورت عمومی حذفکرده بود.

کاربرانی که آپدیت هفته‌های گذشته را دانلود و نصب کرده بودند تا به امروز با مشکلات ویژه‌ای برای فعال سازی یا غیرفعال سازی این قابلیت‌ها مواجه بودند. در این میان شرکت اپل در توسعه و عرضه آپدیت جدیدی که ازروز گذشته آماده عرضه شده این مشکل را برطرف کرده است و حالا کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر ازایرپاد پرو استفاده کنند.

گفتنی است که دانلود و نصب آپدیت ایرپاد پرو هیچ روش مشخصی ندارد و به صورت خودکار تمامی فرایندهای نصب انجام می‌شود. بر این اساس کاربران فقط می‌توانند نصب شدن این آپدیت یا عدم نصب شدن آن را روی ایرپاد خود مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420