لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ برگزاری رویداد مجازی WWDC 2020 مشخص شد

تاریخ برگزاری رویداد مجازی WWDC 2020 مشخص شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز دوم تیر ماه 1399 (معادل 22 ژوئن 2020) کنفرانس جهانی توسعه دهندگان را به صورت مجازی برگزار کند.

این رویداد برای تمامی توسعه دهندگان به صورت رایگان ارائه می‌شود و برای حضور در آن نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست. شرکت اپل البته این رویداد را فقط به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد، این مسئله به معنای آن است که شرکت کنندگان در این رویداد مجازی باید اکانت Develope خود را فعال کرده باشند.

برگزاری مجازی این رویداد باعث شده تا شرکت اپل پیش بینی کند که تعداد بسیار بیشتری از توسعه دهندگان در آن شرکت کنند. فیل شیلرمدیر بخش بازار یابی بین‌المللی شرکت اپل اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا مقدمات برگزاری این رویداد مجازی را آغاز کرده است و آن را با هیجان بیشتری نسبت به سال قبل و برای افرادی بیشتر آماده می‌کند.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که هرساله در ماه ژوئن برگزار می‌شد، به صورت حضور برود که توسعه دهندگان و خبرنگاران برای شرکت در آن باید 1599 دلار هزینه را پرداخت می‌کردند. اما امسال به دلیل شرایط ویژه و خاص شرکت اپل امکان پوشش این رویداد ویژه را ندارد و تصمیم گرفته تا آن را به صورت مجازی برگزار کند. برگزاری مجازی این رویداد باعث می‌شود تا توسعه دهندگان از سراسر دنیا امکان تماشا و عضویت در این رویداد ویژه و خاص را داشته باشند.

گفتنی است که اپل معمولاً در رویداد WWDC از محصولات نرم افزاری خود نظیر نسخه جدید سیستم عامل آی او اس و مک او اس رونمایی می‌کند و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که امسال نیز شرکت اپل از نسخه جدید ازن سیستم عامل‌ها رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420