لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استقبال 1 میلیون نفری از Half-Life: Alyx در استیم VR

استقبال 1 میلیون نفری از Half-Life: Alyx در استیم VR

بازی Half-Life: Alyx به تازگی آماده عرضه شده است و حالا مشخص شده که این بازی با استقبال میلیونی کاربران در سرویس استیم VR مواجهه شده است.

این بازی که در ماه آوریل آماده عرضه شد، یکی از عناوین جدید مبتنی بر واقعیت مجازی است که بسیاری از کاربران از آن استقبال کرده‌اند. اطلاعات منتشر شده از میزان استفاده سرویس استیم VR حاکی از آن است که یک میلیون نفر این بازی را از استیم دانلود و اجرا کرده‌اند.

هاف لایف جدید فقط به صورت واقعیت مجازی آماده عرضه شده است و کاربران برای اجرای آن نیاز به همراه داشتن هدست های واقعیت مجازی دارند. از آنجایی که این بازی به صورت انحصاری برای استیم آماده عرضه شده، کاربران برای اجرای آن مستلزم به خرید آن از این سرویس اجرای بازی هستند.

گفتنی است که نتایج نظر سنجی تا به امروز نشان می‌دهد که 1.9 درصد از کاربران جدید به صورت ماهانه هدست های واقعیت مجازی استیم را خریداری می‌کنند و از این سخت افزارهای ویژه برای اجرای بازی‌ها بهره می‌برند.

Valve تصمیم دارد تا با توسعه و عرضه قابلیت‌های ویژه در استیم VR انحصار عرضه بازی‌های ویدیویی مبتنی بر این فناوری ویژه را از آن خود کند. استیم VR یکی اس انحصاری‌ترین سرویس‌های عرضه و اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی است و شرکت Valve سرمایه گذاری ویژه‌ای روی آن کرده است. عرضه بازی Half-Life: Alyx باعث می‌شود تا استقبال از سرویس واقعیت مجازی استیم نیز افزایش پیدا کند.

مهم‌ترین رقیب استیم در حال حاضر پلی استیشن VR است و Valve در حال آماده سازی و عرضه بازی‌های جدیدتر برای رقابت با این سرویس است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت