لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از فیس آیدی به اپلیکیشن گوگل درایو در آیفون اضافه شد

پشتیبانی از فیس آیدی به اپلیکیشن گوگل درایو در آیفون اضافه شد

شرکت گوگل نزدیک به 3 سال پس از عرضه فیس آیدی در آیفون‌ها و به تازگی اقدام به پشتیبانی از این قابلیت امنیتی در اپلیکیشن گوگل درایو در آیفون کرده است.

اپلیکیشن گوگل درایو در آیفون از همین حالا از طریق آپدیت جدید امکانات امنیتی جدیدتری را به کاربران ارائه داده است که از طریق آن می‌توان روی فایل‌های ذخیره شده در فضای ابری گوگل رمز گذاشت و دسترسی به آن‌ها را برای کاربران دیگر محدود کرد.

کاربران برای دسترسی به این قابلیت جدید باید اقدام به آپدیت اپلیکیشن گوگل درایو در آیفون کرده و از آن طریق اقدام به فعال سازی قابلیت‌های امنیتی جدید کنند.

این قابلیت در اپلیکیشن رسمی آی او اس ارائه شده است و کاربران می‌توانند آن را از آی او اس دانلود و نصب کنند. گفتنی است که پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی دستگاه‌هایی که مجهز به فیس آیدی نیستند، کاربران همچنان امکان استفاده از آن را با تاچ آیدی و اثر انگشت خواهند داشت.

گوگل درایو به صورت رایگان 15 گیگابایت حجم ذخیره سازی ابری را به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس ذخیره سازی ابری امکان افزایش حجم را دارد و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه از طریق گیفت کارت اقدام به افزایش حجم ذخیره سازی ابری خود کنند.

گفتنی است که گوگل اعلام کرده که این قابلیت امنیتی هنوز دارای محدودیت‌هایی است و به صورت مستقیم امکان قفل کردن نوتیفیکیشن ها را ندارد.

گفتنی است که گوگل مدت‌ها است که پشتیبانی از قابلیت‌های جدید شرکت اپل را در سرویس‌های نرم افزاری خود با تأخیر انجام می‌دهد. این شرکت تا پیش از این پشتیبانی از نسبت ابعادی اپلیکیشن‌های خود را در آیفون X و دیگر گوشی‌های مبتنی بر فیس آیدی را به تأخیر انداخته بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420