لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا تیم کوک آیفون SE را سریع‌تر از گوشی اندرویدی می‌داند؟

چرا تیم کوک آیفون SE را سریع‌تر از گوشی اندرویدی می‌داند؟

اپل به تازگی آیفون SE را معرفی کرده است و حالا تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل در جریان گزارش مالی چهار روز پیش، آن را به عنوان بهترین جایگزین برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی معرفی کرده است.

تیم کوک اعلام کرده بود که آیفون SE ممکن است بر اساس کشورهای مختلف و موقعیت جغرافی متفاوت میزان فروش متغیری داشته باشد. کوک همچنین بر این باور است که آیفون SE حتی از سریع‌ترین گوشی اندرویدی هم سریع‌تر است و به زودی می‌تواند تعداد قابل توجهی از کاربران اندروید را به مهاجرت به آیفون‌ها و اکوسیستم اپل متقاعد کند.

این توضیحات در جریان گزارش مالی اخیر شرکت اپل گفته شده است که نشان دهنده اهمیت آیفون SE و مدل‌های ارزان قیمت برای این کمپانی است.

توضیحات مدیر عامل اجرایی شرکت اپل در مورد آیفون SE به این شرح است:

[آیفون SE] در هر موقعیت جغرافیایی مختلف نقش خواهد داشت. اما من انتظار فروش و درآمدزایی بهتری را از آن دارم. انتظار من این است که تعداد قابل توجهی از افراد به مهاجرت به آی او اس تشویق شوند. این یک پیشنهاد باورنکردنی است. چراکه موتور اصلی قدرتمندترین آیفون ما در این تلفن هوشمند مقرون به صرفه قرار گرفته است و از سریع‌ترین گوشی اندرویدی هم سریع‌تر است. این ارزشی است که ما از آیفون SE انتظار داریم.

تیم کوک

اما سؤال اصلی این است که چرا تیم کوک این تلفن هوشمند را سریع‌تر از گوشی‌های اندرویدی می‌داند. اپل از سال 2014 میلادی به این نتیجه رسید که باقی ماندن در حوزه فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار برای بقا در دنیای فناوری کارایی لازم را ندارد. اپل تا به امروز، نسخه‌های 4.7 اینچی آیفون 6 تا 8 را در کنار گوشی‌های میان رده‌ای نظیر آیفون XR و 11 را تولید کرده است.

اپل برای گسترش حضور آی او اس در میان کاربران نیاز به عرضه تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت دارد. گسترش کاربران آی او اس به منزله الزام توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن‌های باکیفیت‌تر برای آیفون‌ها است و به همین دلیل شرکت اپل تصمیم دارد تا با گسترش کاربران آی او اس اهمیت آن را برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها افزایش دهد.

گفتنی است که بسیاری از توسعه دهندگان از همین حالا نیز اپلیکیشن‌های خود را به صورت رسمی برای آی او اس تولید می‌کنند. اما اپل تصمیم به گسترش میزان اپلیکیشن‌ها در پلتفرم خود دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420