لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جام جهانی فورتنایت 2020 کنسل و به صورت آنلاین برگزار شد

جام جهانی فورتنایت 2020 کنسل و به صورت آنلاین برگزار شد

جام جهانی فورتنایت 2020قرار نیست برگزار شود و شرکت اپیک گیم این رویداد پرطرفدار را به صورت محدود و آنلاین برگزار می‌کند. این رویداد قرار است از طریق سرویس یوتیوب و توییچ استریم شود.

جام جهانی فورتنایت یکی از پرطرفدارترین رویدادهای گیم است که در طول چند سال گذشته سروصدای زیادی به پا کرده است. در این میان، مشخص شده است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد مهم برگزار نمی‌شود.

اپیک گیم در بیانیه‌ای که اخیر منتشر کرده، اعلام داشته که این رویداد به دلیل محدودیت‌های اخیر ایجاد شده بر سر شیوع ویروس کرونا، قرار است محدود به برخی از مناطق خاص باشد و همه‌ی کاربران امکان شرکت در آن را نخواهند داشت.

گفتنی است که این رویداد از همین حالا شروع شده و اپیک البته اعلام کرده که این رویداد آنلاین را از طریق دو سرویس توییچ و یوتیوب استریم می‌کند. این رویداد از روز 2 می، یعنی دیروز آغاز شده و احتمالاً تاماه جولای نیز ادامه خواهد داشت. با این حال هیچ کاربری قرار نیست به صورت حضوری در این رویداد شرکت کند و تمامی مسابقات از راه دور و از طریق ابزارهای آنلاین آماده عرضه می‌شوند.

اولین رویداد جام جهانی فورتنایت که سال گذشته برگزار شد تا ما جولای ادامه داشت و طی آن یک گیمر شانزده ساله برنده جایزه 3 میلیون دلاری این بازی شد. این رویداد دریکی از استادیوم‌های شهر نیویورک برگزار شده بود و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده بود.

فورتنایت در طول یکی دو سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران پیدا کرده است و به یکی از مهم‌ترین بازی‌های آنلاین سبک بتل رویال تبدیل شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373