لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان ویرایش پیام‌ها به زودی در آی مسیج اضافه می‌شود

امکان ویرایش پیام‌ها به زودی در آی مسیج اضافه می‌شود

شرکت اپل به تازگی پتنت را به ثبت رسانده که نشان دهنده تصمیم این شرکت برای ارائه امکان ویرایش پیام‌های آی مسیج توسط کاربران است.

این پتنت در سازمان ثبت اختراع آمریکا پیدا شده و اولین بار توسط وب سایت اپل اینسایدر منتشر شده است. در این پتنت شرکت اپل بدون اینکه از سرویس آی مسیج نام ببرد، در حال توضیح یک نرم افزار پیام رسان است که در رابط کاربری آن امکان تغییر پیام‌ها وجود دارد.

اپل همچنین اطلاعاتی در مورد قابلیت‌های جدید آی مسیج نیز داده است که شامل امکان ارسال پیام‌ها به صورت شخصی و رمزنگاری شده در کنار عضویت در گروه‌های مختلف می‌شود. بر اساس این اطلاعات شرکت اپل همچنین تصمیم دارد تا امکان ارسال و دریافت پول از طریق سرویس Apple Pay در آی مسیج را به صورت گسترده‌تر آماده عرضه کند.

علاوه بر تمامی این امکانات مشخص شده است کاربران امکان ویرایش پیام ارسال شده را خواهند داشت. این قابلیت‌ها به طور کامل نشان دهنده آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا امکاناتی شبیه به پیام رسان تلگرام را در نسخه جدید آی مسیج آماده عرضه به کاربران کند.

آی مسیج، پیام رسان رسمی شرکت اپل برای دستگاه‌های اختصاصی خود است که آی او اس 10 با محدودیت‌های ویژه آماده عرضه به کاربران شد. این پیام رسان با وجود تمامی محدودیت‌های ویژه با استقبال بسیاری از کاربران همراه شده بود تا به امروز بسیاری از کاربران محصولات اپل از آن برای ارسال پیام به دوستان خود استفاده می‌کنند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا احتمالاً از آی او اس 14 بسیاری از محدودیت‌های این سرویس را بردارد و آن را شبیه به رقبای بزرگی نظیر تلگرام و واتساپ توسعه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373