لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ کاتالینا برای ذخیره عکس ها گسترده تر از تصور تحلیلگران است

باگ کاتالینا برای ذخیره عکس ها گسترده تر از تصور تحلیلگران است

هفته گذشته بود که تعدادی از توسعه‌دهندگان سیستم عامل مک او اس کاتالینا اعلام کردند که یک باگ کاربردی را در این سیستم عامل پیدا کرده‌اند که باعث افزایش میزان ذخیره‌سازی در زمان انتقال تصاویر از آیفون و آیپد می‌شود. اما حالا این تحلیلگران اعلام کرده‌اند که باگ کاتالینا حادتر و گسترده‌تر از آن چیزی است که تصورش می‌کردند.

NeoFinder اولین وب سایتی بود که در مورد باگ کاتالینا در ذخیره‌سازی عکس‌ها سخن به میان آورده بود و حالا توسعه‌دهندگان این وب سایت اعلام کرده‌اند که باگ یاد شده گسترده‌تر از آن چیزی است تا پیش از این فکرش را می‌کردند. بر اساس این بررسی‌ها تمامی عکس‌های ذخیره شده در مک او اس کاتالینا با این باگ کاربردی مواجه هستند.

در حقیقت هر کسی که کاربران از هر جایی در کامپیوترهای مک خود ذخیره می‌کنند که فرمت HEIC داشته باشد، نزدیک به 1.5 مگابایت اضافه ذخیره می‌کند که مسئله به صورت مشخص به وجود باگ در بخش‌های اصلی سیستم عامل مربوط است. این وب سایت گفته که هر تصویر یا فایلی که با فرمت HEIC از طریق نرم افزارهای مختلف نظیر لایت روم، Affinity Photo، PhaseOne Media Pro و Aperture و نرم افزارهای دیگر ساخت و ادیت تصاویر ساخته می‌شوند با این باگ نرم افزاری مواجه هستند و حجم عکس‌ها را بالا می‌برند.

بررسی‌های توسعه‌دهندگان حاکی از آن است که این باگ مشخصاً در فریم ورک ImageCaptureCore وجود دارد که باعث شده تا تمامی عکس‌های ذخیره شده در مک او اس کاتالینا با مشکلات ویژه‌ای مواجه باشند. تنها نرم افزاری که تا به امروز مشخص شده که با این مشکل مواجه نیست Apple Photos است که آن‌هم فقط و فقط در زمان برقراری ارتباط با آیفون‌ها و انتقال تصویر از گوشی باعث افزایش حجم عکس‌ها نمی‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373