لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کدام‌یک از محصولات اپل در دوران شیوع کرونا بیشترین فروش را داشته‌اند

کدام‌یک از محصولات اپل در دوران شیوع کرونا بیشترین فروش را داشته‌اند

 اپل به تازگی گزارش مالی سه ماهه دوم 2020 خود را ارائه داده است و حالا مشخص شده است که شرکت اپل درآمد مشابهی با سال گذشته داشته است و در حقیقت شیوع کرونا ضرر چندانی به سهامداران و خود این شرکت وارد نکرده است.

در این گزارش جدید، شرکت اپل اطلاعات مربوط به فروش محصولات و خدمات خود را به تفکیک اعلام کرده است و نشان داده که کدام‌یک از محصولاتش در دوران شیوع کرونا بیشترین میزان فروش و استقبال را از طرف مشتریان و کاربران داشته‌اند.

اپل در جریان این گزارش اعلام کرد که شیوع کرونا باعث نشده تا این شرکت کمتر از سال گذشته درآمد داشته باشد؛ اما بحران پیش آمده ناشی از این ویروس روی رشد این شرکت تأثیر گذاشته است. اپل تصمیم داشت تا امسال نزدیک به 15 میلیارد دلار بیشتر از سال گذشته درآمد داشته باشد، اما بحران اخیر مانع این مسئله شده است. 

اطلاعات منتشر شده مربوط به فروش محصولات اپل به تفکیک نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند آیفون از هر مدلی در بازه زمانی سه ماهه دوم سال 2020 بیشتر فروخته شده است. آیفون مدت‌ها است که پرفروش‌ترین محصولات شرکت اپلهستند و اپل از سال 2009 تا به امروز درآمد اصلی خود را وامدار این تلفن‌های هوشمند است. اپل در بازه زمانی یاد شده 50 درصد از درآمد خود را از فروش آیفون‌ها داشته است.

پس از فروش آیفون‌ها، بیشترین سودآوری را به ترتیب آیپد و ساعت‌های هوشمند داشته‌اند. ساعت‌های هوشمند از سال 2015 بخش عمده‌ای از فروش محصولات اپل را به خود اختصاص داده‌اند. فروش آیپد 7 درصد و ساعت‌های هوشمند در کنار ایرپادها 11 درصد درآمد اپل را تشکیل می‌دهند. 

اما مهم‌ترین نکته در درآمد شرکت اپل افزایش سرویس‌های نرم افزاری است. سرویس‌های نرم افزاری و اشتراکی نظیر Apple Arcade و Apple TV Plus در چند ماه گذشته است. اپل از سال 2019 به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات نرم افزاری آغاز کرد و حالا با وجود شیوع ویروس کرونا درآمد قابل توجهی در این زمینه داشته است. سرویس‌های نرم افزاری بیش از مجموع فروش آیپد و مک برای اپل درآمد داشته و برابر با 23 درصد بوده است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420