لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپل همچنان با وجود شیوع کرونا افزایش داشته است

درآمد اپل همچنان با وجود شیوع کرونا افزایش داشته است

شرکت اپل در سی‌ام آوریل گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال 2020 میلادی را منتش کرده است و اطلاعات جدیدی از فروش و درآمد خود در این بازه زمان ارائه داده است. در این گزارش مشخص شده که اپل با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات بسیار زیاد همچنان سودهی قابل توجهی داشته است.

اپل در بازه زمانی یاد شده برابر 58.3 میلیارد دلار فروش داشته است که از این میزان 11.2 میلیارد دلار آن سود بوده و باعث شده تا 2.55 دلار برای هر سهم آن سودآوری داشته باشد. این اعداد در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 2019 که برابر درآمد کلی 58.0 میلیارد دلار و سودآوری 11.6 میلیارد دلار و افزایش ارزش 2.46 دلاری هر سهم بوده، یک رشد قابل توجه به حساب میاید.

جالب اینجا است که شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده با مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا مواجه بوده و بسیاری از کارخانه‌های تولید کننده محصولات تعطیل شده بودند و امکان فروش محصولات خود را به صورت عمده نداشته است.

حاشیه سود اپل از فروش محصولات و خدمات یاد شده برابر 38.4 درصد از کل درآمد خالص بوده است. این عدد در بازه زمانی مشابه سال گذشته 37.6 درصد بوده است که نشان می‌دهد که اپل در سال جدید سود ده‌تر بوده است.

علاوه بر این، اپل اعلام کرده که سهام خود به ارزش 50 میلیارد دلار را بازخرید کرده است. این مسئله به معنای آن است که شرکت اپل در حال بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شدن است.

اپل در اواسط فوریه سال 2020 اعلام کرده بود که در صورت عادی بودن شرایط بین 63 تا 67 میلیارد دلار تا ماه مارس درآمد خواهد داشت؛ اما به صورت هم‌زمان به سهام داران اپل هشدار داده بود که به دلیل شیوع کرونا این میزان کاهش قابل توجهی خواهد داشت و اپل نمی‌تواند به هدف برنامه ریزی شده‌ی خود برای فروش بالاتر محصولات برسد. با این حال شرکت اپل در بازه زمانی توانسته رشد نسبی در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420