لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای سوم آی او اس 13.5 با سیستم ردیاب شیوع کرونا منتشر شد

بتای سوم آی او اس 13.5 با سیستم ردیاب شیوع کرونا منتشر شد

شرکت اپل از شب گذشته فرایند عرضه سومین بتای آی او اس 13.5 را آغاز کرده است و از همین حالا این نسخه را در اختیار توسعه دهندگان و کاربران قرار داده است. در این نسخه، مشکلات مربوط به اشتراک گذاری فولدرها در آیکلاود و موارد دیگر برطرف شده است.

مهم‌ترین دلیل اپل برای آماده سازی و عرضه این نسخه جدید از سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس رفع مشکلات مربوط به فاش شدن برخی از اطلاعات کاربران از طریق API نوتیفیکیشن های ارائه شده به توسعه دهندگان توصیف شده است. در این به روز رسانی API مربوط به پشتیبانی از پلتفرم نوتیفیکیشن ها آپدیت شده است. علاوه بر این، به روز رسانی جدید سیستم عامل آی او اس باعث سازگاری بهتر با Xcode 11.5 بتا می‌شود که به تازگی آماده عرضه شده است.

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا API نوتیفیکیشن دستگاه‌های همراه خود را در اختیار برخی از مقامات دولتی قرار دهد تا از آن طریق اقدام به اطلاع رسانی دقیق در مورد سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا کنند. بر این اساس مشخص شده است که در نسخه بتای دوم آی او اس 13.5 مشکلات امنیتی خاصی وجود داشت که حالا در نسخه‌های جدید برطرف شده است. شرکت اپل تصمیم دارد تا این به روز رسانی جدید را به زودی و مشخصاً در ماه می در اختیار تمامی کاربران قرار دهد.

این به روز رسانی قرار است همراه با پروژه ویژه همکاری اپل و گوگل آماده عرضه شود که از طریق آن امکاناتی ویژه برای ردیابی خط گسترش شیوع کرونا عرضه می‌شود. اپل تلاش دارد تا این API ویژه را به گونه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد که اطلاعات شخصی کاربران به صورت عمومی لو نرود و به صورت ایمن امکان ردیابی شیوع ویروس کرونا وجود داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420