لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باز کردن فیس آیدی همراه با ماسک آسان‌تر شد

باز کردن فیس آیدی همراه با ماسک آسان‌تر شد

​شرکت اپل به تازگی نسخه‌ای جدید از بتای زیر شاخه آی او اس 13 را آماده عرضه کرده که باعث آسان‌تر شدن روند بازگشایی قفل فیس آیدی با ماسک می‌شود.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، آیفون از این پس به جای اولویت دادن به فیس آیدی، به صورت هم‌زمان امکان استفاده از رمز عبور را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.بر این اساس به محض با روشن شدن نمایشگر آیفون، کاربران می‌توانند بدون نیاز به فیس آیدی اقدام به سوایپ کردن روی آن کنند و رمز عبور خود را وارد کنند.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا بسیاری از کاربران در مکان‌های عمومی مجبور به استفاده از ماسک شوند که این مسئله روی روند کارکرد فیس آیدی اختلال ایجاد کرده است. بسیاری از کاربران در طول چند ماه گذشته اعلام کرده بودند که با مشکلات زیادی برای باز کردن قفل آیفون‌ها در زمان استفاده از ماسک‌ها مواجه شده‌اند و حالا مشخص شده که اپل در توسعه نسخه بعید ای او اس تصمیم به برطرف کردن این مشکل دارد.

فیس آیدی از سال 2017 و مشخصاً در آیفون X آماده عرضه به کاربران شد. آیفون XS، XS Max، XR، 11، 11 پرو و 11 پرو مکس همگی از سیستم احراز هویت فیس آیدی استفاده می‌کنند. این در حالی است که قابلیت امنیتی جدید به دلیل استفاده از ماسک با اختلال جزئی مواجه شده است.

در این میان اپل اولویت استفاده از رمز عبور را در آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس با فیس آیدی برابر کرده است تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر امکان دسترسی به تلفن هوشمند خود و کار کردن با آن را داشته باشند.

این قابلیت قرار است فعلاً به خاطر شیوع ویروس کرونا در آیفون‌ها باقی بماند و شرکت اپل تصمیمی برای عرضه موقتی آن به کاربران ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373