لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید مک او اس باعث پر شدن حجم ذخیره‌سازی می‌شود

باگ جدید مک او اس باعث پر شدن حجم ذخیره‌سازی می‌شود

 اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از کاربران حاکی از آن است که مک او اس دارای یک باگ کاربردی است که باعث پر شدن حجم ذخیره‌سازی در زمان ثبت تصاویر یا انتقال آن‌ها می‌شود.

اطلاعات این گزارش‌ها در وب سایت NeoFinder بازتاب داده شده که مشخص کرده این باگ در مک او اس کاتالینا ایجاد شده است. مشکل یاد شده در اپلیکیشن Image Capture مک او اس کاتالینا ایجاد شده که باعث می‌شود تا حجم ذخیره‌سازی مک در زمان انتقال تصاویر از دستگاهی دیگر پر شود. این مشکل معمولاً زمانی ایجاد می‌شود که کاربران اقدام به انتقال تصاویر از آیفون یا آیپد به کامپیوترهای مک با استفاده از کابل انتقال داده می‌کنند.

آیفون و آیپد به صورت پیش‌فرض تصاویر را با فرمت HEIF ذخیره می‌کنند و مک او اس کاتالینا به صورت پیش‌فرض در زمان انتقال آن‌ها را به فرمت JPG تغییر می‌دهد. این در میان مشخص شده که پس از تغییر فرمت، مک او اس کاتالینا به ازای هر عکس 1.5 مگابایت حجم اضافه و کاملاً خالی برای قابل‌ها در نظر می‌گیرد که در مدتی کوتاه باعث افزایش حجم ذخیره‌سازی دستگاه‌ها می‌شود.

وب سایت NeoFinder در بررسی‌های خود اعلام کرده که فایل‌ها را با HEX Editor مورد بررسی قرار داده که نشان دهنده آن است که 1.5 مگابایت حجم اضافی اشغال شده به ازای هر تصویر کاملاً بی‌دلیل و خالی است. این مسئله هنوز از طرف اپل برطرف نشده است و این شرکت توضیحات زیادی در این باره ارائه نداده است. با این حال مشکل یاد شده باعث می‌شود تا کاربران برای انتقال تعدادی از اطلاعات و داده‌ها با دردسرهای بسیار زیادی مواجه شوند و حجم ذخیره‌سازی آن‌ها نیز پر شود. گفتنی است که شرکت اپل هنوز هیچ ادعایی در مورد این باگ نکرده است و معلوم نیست که این شرکت چه برنامه‌ای برای برطرف کردن این مشکل دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420