لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کانترپوینت: اپل با آیفون 11 بازار هند را تصاحب می‌کند

کانترپوینت: اپل با آیفون 11 بازار هند را تصاحب می‌کند

 گزارش‌های آماری منتشر شده توسط موسسه کانترپوینت حاکی از آن است که میزان فروش آیفون 11 در بازار هند افزایش چشم‌گیر داشته است و اپل در حال تصاحب بازار تلفن‌های هوشمند در بازار این کشور است.

موسسه کانترپوینت اعلام کرده که آیفون 11 به دلیل فروش‌های ویژه و تخفیف‌هایی که در چند ماه گذشته در بازار هند به کاربران ارائه شده، با استقبال بسیار گسترده‌ای همراه شده است و توانسته رقبای اصلی خود را کنار بزند.

بر اساس این اطلاعات، بازار فروش تلفن‌های هوشمند در هند رشد قابل توجهی داشته است و در بازه سه ماهه اول سال 2020 میلادی 4 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد داشته است. این در حالی است که فروش تلفن‌های هوشمند 19 درصد از رشد خود را در ژانویه و فوریه 2020 از دست داده بود که دلیل آن شیوع کرونا عنوان شده است.

در این میان، اپل به عنوان سومین شرکت در حال رشد در هند، رشد 79 درصدی را برای فروش آیفون 11 تجربه کرده است. البته این عدد فقط برای فروش آیفون 11 بوده است و در مجموع رشد فروش محصولات اپل در بازه زمانی یاد شده به 119 درصد رسیده است.

اپل با فروش آیفون 11 به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده توانسته رقیب‌هایی نظیر شیائومی در بازار هند کنار بزند. البته اپل تا پیش از این نیز بازار فروش تلفن‌های هوشمند پریمیوم و پرچم‌دار هند را در اختیار خود داشته است و 55 درصد از سهم فروش پرچم‌داران را در دست خود دارد.

با توجه به این موضوع، می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل با تولید آیفون 11 به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده توانسته رشد قابل توجهی در بازار هند بکند و تقریباً رقبای اصلی خود را از بازار این کشور کنار بزند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420