لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماس تصویری گروهی واتساپ به 8 نفر افزایش یافت

تماس تصویری گروهی واتساپ به 8 نفر افزایش یافت

واتساپ امروز صبح قابلیت تماس تصویری گروهی خود را از 4 نفر به 8 نفر گسترش داده است و از این پس کاربران بیشتری می‌توانند به صورت آنلاین با یک دیگر صحبت کنند.

کاربران برای دسترسی به این قابلیت نیاز به آپدیت اپلیکیشن واتساپ خود در اندروید و آی او اس ندارند و می‌توانند با همان نسخه‌های پیشین از آن استفاده کنند. بر این اساس کاربران می‌توانند تا 7 نفر دیگر از مخاطبین را به یک تماس تصویری اضافه کنند و به صورت مستقیم و هم زمان با آن‌ها ارتباط داشته باشند.

این قابلیت تا پیش از این در پیام رسان اسکایپ و زوم آماده عرضه شده بود. علاوه بر این، شرکت اپل نیز از پاییز 2019 چنین قابلیتی را از طریق فیس تایم به کاربران آی او اس 13 عرضه کرده بود، اما حالا به دلیل شیوع کرونا و افزایش سطح تقاضا برای برقراری ویدیو کنفرانس توسعه دهندگان واتساپ تعداد تماس‌های تصویری گروهی را افزایش داده‌اند و از این پس می‌توانند با تعداد بیشتری از کاربران تماس بگیرند.

برای استفاده از این قابلیت در واتساپ کاربران باید نسخه 2.20.50 این پیام رسان یا بالاتر از آن را روی تلفن هوشمند خود نصب داشته باشند. گفتنی است که این قابلیت در حال حاضر روی تلفن‌های هوشمند مبتنی بر آی او اس و اندروید آماده عرضه شده است و کاربران امکان دسترسی به آن را از طریق نسخه‌های دسکتاپ ندارند.

علاوه بر این، واتساپ به کاربران خود اعلام کرده که این قابلیت به صورت کاملاً ایمن تماس‌های تصویری را رمزنگاری می‌کند تا هکرها و افراد دیگر امکان دسترسی به آن را نداشته باشند.

واتساپ در حالی این قابلیت را به کاربران خود ارائه داده که روز گذشته توسعه دهندگان تلگرام خبر از عرضه قابلیت تماس تصویری گروهی در آینده نزدیک به کاربران خود داده بودند. اوایل هفته جاری نیز شرکت فیس بوک امکان برقراری تماس‌های تصویری به صورت گروهی را در پیام رسان اصلی خود ارائه داده بود که حالا این شرکت قابلیتی مشابه را برای واتساپ در نظر گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420