لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات آپدیت فردای مدرن وارفیر و وارزون مشخص شد

اطلاعات آپدیت فردای مدرن وارفیر و وارزون مشخص شد

اینفینیتی وارد تصمیم دارد تا فردا، 28 آوریل یک آپدیت جدید را برای مدرن وارفیر و وارزون آماده عرضه کند.

در پست جدیدی که بلاگ رسمی کال آف دیوتی منتشر کرده، مشخص شده که این به روز رسانی 15 گیگابایت برای پلی استیشن و ایکس باکس حجم خواهد داشت و کاربران باید برای دریافت این بازی نسخه به روز رسانی جدید آن را دریافت کنند.

این آپدیت اجباری است و کاربران کنسول‌ها حتماً باید پیش از هر گونه اقدام برای اجرای بازی آن را دانلود و روی کنسول نصب کنند.

علاوه بر این، تغییرات ویژه‌ای در روند کاربری کامپیوترهای شخصی نیز اضافه شده است که کاربران پیش از اقدام به اجرای بازی باید آن را روی دستگاه‌های خود نصب کنند.

این به روز رسانی قرار است فردا 28 آوریل 2020 آماده عرضه شود که امکان دسترسی به اسکین های جدید و موارد دیگر را برای کاربران فعال می‌سازد.

این آپدیت همچنین باعث رفع بسیاری از باگ‌های کاربردی می‌شود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این بازی‌ها استفاده کنند.

مهم‌ترین تغییراتی که در این آپدیت آماده عرضه شده است، به رفع مشکلات امنیتی مربوط به تقلب در بازی مدرن وارفیر و وارزون می‌شد تا پیش از این توسعه دهندگان بازی مدرن وارفیر اعلام کرده بودند که برخی از کاربران اقدام به نفوذ و تقلب در سیستم آنلاین این بازی‌ها کرده‌اند حالا شرکت انفینیتی وارد با عرضه آپدیت جدید این بازی محدودیت‌های خاصی را برای تقلب کردن در این بازی در نظر گرفته است.

این به روز رسانی را پس از آماده سازی برای عرضه تمامی کاربران باید برای پلی استیشن و ایکس باکس دانلود و نصب کنند در غیر این صورت امکان دسترسی به شبکه آنلاین آن را نخواهند داشت. گفتنی است که آپدیت جدید نیازی به هزینه ندارد و کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان برای کنسول‌های خود دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420