لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iFixit آیفون SE را بازگشایی کرد

iFixit آیفون SE را بازگشایی کرد

وب سایت iFixit طبق روال همیشگی خود پس از معرفی محصولات جدید اپل اقدام به بررسی و بازگشایی آیفون SE کرده است. این وب سایت همچنین آیفون میان رده جدید شرکت اپل را با آیفون 8 مقایسه کرده است.

در این بررسی‌ها، iFixit اعلام کرده اکثر قطعات اصلی آیفون SE نظیر خشاب سیم کارت، تپتیک انجین، دوربین و نمایشگر دقیقاً همان قطعات تولید شده برای آیفون 8 هستند و حتی می‌توان آن‌ها را با یکدیگر جابجا کرد. در این گزارش همچنین آمده است که این دو دستگاه از بسیاری از لحاظ‌ها به یک دیگر شباهت دارند و تقریباً می‌توان آن‌ها را یک دستگاه مشخص در نظر گرفت. دکمه هوم، طراحی داخلی و موارد مشابه آن باعث شده تا این دو تلفن هوشمند دقیقاً شبیه به هم باشند. با این حال قطعاتی نظیر دکمه هوم قابل تعویض میان آیفون 8 و آیفون SE نیستند.

از قطعات دیگری که به طور کامل میان این دو تلفن هوشمند یکسان هستند می‌توان به باتری اشاره کرد. iFixit اعلام کرده که این دو تلفن هوشمند دقیقاً یک مشخصه را ندارند. با این وجود به نظر می‌رسد که تنها تغییری که شرکت اپل در توسعه و ساخت این تلفن هوشمند اعمال کرده به پردازنده آن مربوط باشد.

آیفون SE نسل دوم دارای پردازنده A13 به کار رفته در آیفون‌های 11، 11 پرو و 11 پرو مکس است. این در حالی است که آیفون 8 از پردازنده A11 Bionic مشابه با آیفون X ساخته شده است.

تا پیش از این نیز شایعات مربوط به فعالیت‌های شرکت اپل اعلام کرده بودند که آیفون SE قرار است دقیقاً همان طراحی مشابه با آیفون 8 داشته باشد؛ اما حالا مشخص شده که این دو تلفن هوشمند هیچ تفاوتی نسبت به یک دیگر ندارند و دقیقاً مشابه هم هستند.

شرکت اپل آیفون SE را در فروردین 1399 آماده معرفی و عرضه به بازار کرد. این تلفن هوشمند آخرین محصول با طراحی کلاسیک این شرکت تولید شده است و اپل دیگر محصولی مشابه آن را تولید نمی‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373