لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماس تصویری گروهی به تلگرام اضافه می‌شود

تماس تصویری گروهی به تلگرام اضافه می‌شود

 توسعه دهندگان پیام رسان تلگرام تصمیم دارند تا در آینده نزدیک امکان برقراری تماس‌های تصویری گروهی را به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه کنند.

این ادعا تنها یک روز پس از عرضه قابلیت تماس تصویری گروهی در فیس بوک مسنجر منتشر شده است و حالا مشخص شده که تلگرام نیز تصمیم دارد تا با فیس‌بوک در این زمینه رقابت کند. توسعه دهندگان تلگرام در یک پست جدیدی که در وبلاگ رسمی این پیام رسان منتشر کرده‌اند، خبر از عرضه قابلیت تماس تصویری گروهی به خاطر شیوع ویروس کرونا داده‌اند.

تلگرام تصمیم دارد تا این قابلیت را با برقراری ارتباط رمزنگاری شده به کاربران ارائه دهد. تلگرام تا پیش از این و مشخصاً در سال 2017 میلادی از قابلیت تماس صوتی خود رونمایی کرده بود که به صورت رمزنگاری شده به کاربران خدمات ارائه می‌داد. اما حالا این پیام رسان تصمیم دارد تا تماس‌های تصویری خود را نیز به صورت ایمن و رمزنگاری شده در اختیار کاربران قرار دهد.

تلگرام تا پیش از این در پست وبلاگ خود و در یک نوتیفیکیشن که به کاربران خود داده بود اعلام کرده که بیش از 300 میلیون کاربران تا سال 2019 داشته و حالا این عدد به 400 میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه رسیده است.

تماس تصویری گروهی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌هایی است که پس از شیوع ویروس کرونا تیم‌های کاری برای انجام پروژه‌های خود نیاز به استفاده از آن در زمان قرنطینه داشتند. همین مسئله باعث شد تا تعداد کاربران اپلیکیشن Zoom در مدت زمانی کوتاه افزایش قابل توجهی پیدا کند. پس از Zoom فیس بوک از روز گذشته اعلام کرد که قابلیتی مشابه را به کاربران خود ارائه می‌دهد و حالا تلگرام تصمیم دارد تا با عرضه این قابلیت به صورت رمزنگاری شده با فیس بوک و زوم رقابت کند.

گفتنی است که تلگرام هنوز تاریخ دقیقی از عرضه این قابلیت به کاربران ارائه نداده است و صرفاً اعلام کرده که امسال این امکان برای کاربران ارائه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420